Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 21 Ιουνίου 2015, 17:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα μόρια που αποκτήθηκαν στην ειδική αγωγή σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προσμετρηθούν στους πίνακες της γενικής, διότι είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Οι συνάδελφοι της ειδικής μπήκαν στους συγκεκριμένους πίνακες με ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (όντως πρόκειται για σημαντικό προσόν) ή με ένα απλό σεμινάριο των 400 ωρών (προσωπικά δεν το θεωρώ καν προσόν). Με την ίδια λογική και τα μεταπτυχιακά της γενικής αγωγής (π.χ. "κλασική φιλολογία", "εφαρμοσμένα μαθηματικά", "διδακτική της φυσικής" κ.λπ.) θα έπρεπε να μοριοδοτούνται στους πίνακες της γενικής. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει όμως. Δεν γίνεται, επομένως, να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Έκαστος εφω ετάχθη.