Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Κ | 21 Ιουνίου 2015, 17:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι να την κάνει ένας δάσκαλος την προϋπηρεσία σε έναν κλάδο (ΠΕ71) που τον εντάσσουν χωρίς να του προσφέρουν τα ίδια προνόμια με αυτά των δασκάλων ειδικής εκπαίδευσης;;; Θα δουλέψει μία το πολύ δύο χρονιές ακόμη και μετά θα οδηγηθεί στην ανεργία αφού θα τον προσπερνούν διαρκώς οι απόφοιτοι από τα παιδαγωγικά ειδικής εκπαίδευσης. Αντίστοιχα χάνοντας την προϋπηρεσία από τη γενική αγωγή πάλι μένει πιο πίσω ακόμα και από αυτούς που αποφοίτησαν μετά από αυτόν. Αν γνώριζαν οι δάσκαλοι γενικής αγωγής που δούλεψαν στην ειδική ότι δεν θα έπαιρναν την προϋπηρεσία τους στη γενική να είστε σίγουροι ότι ελάχιστοι θα την επέλεγαν. Δεν καταλαβαίνω γιατί θίγονται κάποιοι εκπαιδευτικοί, άλλωστε σε όλους δόθηκε το 2010 η δυνατότητα να επιλέξουν το ‘’κουτάκι’’ της αποδοχής πρόσληψης στην παράλληλη στήριξη και το πρόγραμμα προσφέρθηκε στη ΓΕΝΙΚΗ εκπαίδευση. Αφού τίθεται θέμα διαχωρισμού των κλάδων ειδικής και γενικής και πρέπει να μετρήσει σε έναν κλάδο η προϋπηρεσία, ας μετρήσει μονάχα στη γενική αγωγή.