• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ' | 21 Ιουνίου 2015, 18:56

    Θεωρώ κατάφορη αδικία τη μη προσμέτρηση της επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ προγενέστερου του 2008.Μέσω αυτής της πρότασης αδικούνται πάρα πολλοί που έχουν δουλέψει αναπληρωτές τα τελευταία 7 χρόνια γυρίζοντας σε διάφορα μέρα της Ελλάδας, ακριτικά ή μη, έχοντας συγκεντρώσει μόρια σε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έχοντας μείνει αδιόριστοι εξαιτίας του υπάρχοντος τότε συστήματος, της ρύθμισης του ΟΑΕΔ και της μακροχρόνιας μεταβατικής περιόδου όπως αυτή προέκυψε από το νόμο Διαμαντοπούλου. Για να γίνει πιο κατανοητό σας παραθέτω το εξής χαρακτηριστικό παράδειγμα. Κάποιος για να μπορεί να δουλέψει αναπληρωτής το 2008, το πιθανότερο ήταν να είχε συγκεντρώσει μόρια στους 2 προηγούμενους ΑΣΕΠ. Τώρα το 2015 έχει συγκεντρώσει περίπου 60-70 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, γυρίζοντας από νομό σε νομό και αφήνοντας πίσω την οικογένειά του. Όμως τώρα αυτός θα μείνει πολύ πίσω στον πίνακα που προτείνετε να δημιουργηθεί σε σχέση με κάποιον που στο διαγωνισμό του 2008 έπιασε απλά τη βάση 55 και έχει μόνο 2 έτη προϋπηρεσίας. Πρότασή μου είναι να προσμετρηθεί όχι μόνο ο ΑΣΕΠ του 2008, αλλά ο καλύτερος βαθμός από τις επιτυχίες των διαγωνισμών ΑΣΕΠ που έχει συμμετάσχει κάποιος. Άλλωστε σύμφωνα με το ΣΤΕ παράνομοι θεωρούνται όσοι διορισμοί έγιναν χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ από το 2001 και μετά. Πώς λοιπόν εσείς εξαιρείτε τους επιτυχόντες του 2006, 2004, 2002 ; Το κωμικοτραγικό είναι ότι ακόμη και ο νόμος Διαμαντοπούλου λάμβανε υπόψη του τις 3 τελευταίες επιτυχίες ΑΣΕΠ. Επιπλέον, καλό θα ήταν να προσμετρηθούν και άλλα κριτήρια , π.χ. ακαδημαϊκά(μεταπτυχιακό, διδακτορικό) και κοινωνικά ( τριτεκνία, πολυτεκνία)