Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Κανελλόπουλος | 21 Ιουνίου 2015, 19:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η απόλυτη ταύτιση απόψεων του σχεδίου νόμου με μια ομάδα αναπληρωτών γεννά ένα απλό ερώτημα: Οι αποφάσεις παίρνονται με γνώμονα το γενικό ή το ειδικό καλό; Γιατί η Ειδική Αγωγή μετατρέπεται σε αποπαίδι της Παιδείας; Οι αναπληρωτές σ’ αυτήν δεν παρέχουν διδακτικό έργο; Μήπως το πτυχίο που τους εισάγει στην Ειδική Αγωγή δεν είναι αυτό που έχουν όσοι διδάσκουν στο σχολείο και απλώς έχουν πρόσθετα προσόντα; Θεωρώ ότι το ΥΠΟΠΑΙΘ προκρίνει την κλασική συνταγή του «διαίρει και βασίλευε», όπως ακολουθήθηκε και από προηγούμενες κυβερνήσεις. ΥΓ. Δεν έχω ίδιο συμφέρον γράφοντας τα παραπάνω, ούτε έχω συγγενή ενδιαφερόμενο. Είμαι ήδη μόνιμος.