• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Α.' | 21 Ιουνίου 2015, 19:45

    Για τον διαχωρισμό της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών σε γενική και ειδική .Πρόταση στη δημόσια διαβούλευση για το πολυνομοσχέδιο της παιδείας. Από τα εκατοντάδες έως τώρα σχόλια 544 (τα υπόλοιπα έως τώρα έχουν 0 -20 σχόλια) για το άρθρο 47.του πολυνομοσχεδίου, φαίνεται ήδη η προβληματικότητα του άρθρου 47, το οποίο και πρέπει να αποσυρθεί. Από πότε τιμωρούνται τα επιπλέον προσόντα;Δεν μπορεί να συντελεστεί μια κατάφωρη αδικία υπέρ του ενός σε βάρος του άλλου.Ο Διαχωρισμός, η διαίρεση της προϋπηρεσίας σε γενική και ειδική είναι επιεικώς απαράδεκτη επειδή ωφελεί σκανδαλωδώς τη μια κατηγορία εργαζομένων. Η εκπαίδευση είναι μία και ενιαία, η προϋπηρεσία για αναπληρωτές και μόνιμους είναι μία και ενιαία. Ας διαχωρίσουμε τότε τις προϋπηρεσίες σε διευθυντικές, και όχι, ΕΣΠΑ, ή όχι, ΙΚΑ ή δημοσίου. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να εφαρμοστεί ούτε στέκει πουθενά ΒΑΣΙΚΟ πτυχίο στην εκπαίδευση , είναι το πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος, κατ επέκταση οποιαδήποτε μετεκπαίδευση στα διδασκαλεία της Ε.Ε., είτε διδακτορικό, είτε μεταπτυχιακό ( όχι οι 400 ώρες) αποτελεί και την εξειδίκευση στο αντικείμενο της Ειδικής Εκπαίδευσης. Αυτό ισχύει παγκοσμίως , αυτό ευελπιστούμε να ισχύει και στην Ελλάδα. Πού και σε ποια χώρα της Ε.Ε. αναγνωρίζεται το πτυχίο αποφοίτων ειδικών παιδαγωγών του Βόλου; Μήπως σε καμία; Ενώ εδώ θα έχουν πάρει επί ΝΔ και κωδικό ΠΕ 71 , 61 και προτάσσονται κιόλας!! Επιπλέον όλες οι οργανικές θέσεις σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής είναι χαρακτηρισμένες ως ΠΕ 71, 61,… Πρόκειται για μια διοικητική ανωμαλία που θα γιγαντωθεί ακόμη περισσότερο με τη διαίρεση της προϋπηρεσίας σε γενική ειδική!! Οι διορισμοί τόσο για τους αναπληρωτές ,όσο και για τους μόνιμους πρέπει να γίνονται χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν καθόλου η προϋπηρεσία (αποκτήθηκε συχνά με ρουσφετολογικό τρόπο) -χωρίς τον πολυέξοδο ΑΣΕΠ που τροφοδοτεί την παραπαιδεία,- από έναν κοινό πίνακα με ποσόστωση για όλους και μοναδικό κριτήριο τον χρόνο κτήσης πτυχίου σε θέση Ειδικής Εκπαίδευσης,Αγωγής. Υπηρεσιακές μεταβολές των εργαζομένων στην Ειδική Εκπαίδευση να γίνονται με κριτήρια εναρμονισμένα με της Γενικής εκπαίδευσης. Το άρθρο 47, επιβάλλεται για τους λόγους αυτούς και πολλούς άλλους να αποσυρθεί, πόσο μάλλον να ισχύσει και αναδρομικά!Σεν υπάρχει αίσθημα δικαιοσύνης;