Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Άννα | 21 Ιουνίου 2015, 20:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα είναι δίκαιη, γιατί με το νόμο 3848 του 2010 όλοιγνώριζαν ότι είχαν παγώσει οι πίνακες και δεν παίρναμε μόρια. Οπότε η επιλογή εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες περιοχές ήταν τυχαια. Αν δεν ήταν παγωμένοι οι πίνακες τότε οι εκπαιδευτικοί θα επέλεγαν συνειδητά δυσπρόσιτες περιοχές για να υπηρετήσουν! Όσον αφορά το διαχωρισμό των πινάκων ειδικής και γενικής αγωγής είναι λογικό να γινει ο διαχωρισμός τους και μάλιστα ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ από το 2010. Ο λόγος του διαχωρισμού είναι οτι οι μεν στην ειδική είναι εξειδικευμένοι να παρέχουν εκπαίδευση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ΑΜΕΑ, ενώ της Γενικής έχουν αποκτήσει ικανότητες, γνώσεις, δεξιότητες και εμεπιρία για παιδιά της τυπικής τάξης. Σε περίπτωση που δε γίνει ο διαχωρισμός ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ τ΄τοε οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στην Ειδική θα επιλέξουν να δουλέψουν στη Γενική Αγωγή, για να εξασφαλίσουν την εργασία τους ως αναπληρωτές. Αυτό όμως αμέσως θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις δομές της Ειδικής αγωγής που δε θα υπάρχει έμπειρο προσωπικό, το οποίο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ στην Ειδική αγωγή, για την καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών με δυσκολίες. Επιπλεον, η μεταπήδηση αυτή στη γενική αγωγή θα εκτοπίσει τους εκπαιδευτικούς γενικής και θα τους αφήσει εκτός εκαπίδευσης, σε μια εποχή που την κοινωνία τη χαρακτηρίζει η εργασία! Όλοι γνωρίζουμε ότι τα μεταπτυχιακά, τα σεμινάρια, τα διδακτορικά και οποιαδήποτε άλλη εκπαιδευση στην Ειδική Αγωγή πραγματοποιούνται με στόχο την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, για να εξυπηρετήσουν την ευπαθη και ευαίσθητη ομάδα των ΑΜΕΑ. Να στελεχωθούν οι δομές της Ειδικής Αγωγής που υπολείπονται απόπροσωπικό και υπάρχει πολύ μεγάλη ανάγκη στελέχωσης τους! Οπότε όλα αυτό το δυναμικό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να παραμείνει στην Ειδική Αγωγή!! Και αυτό θα γίνει πραγματικότητα μόνο ε το διαχωρισμό των πινάκων αναδρομικά από το 2010!