Είναι ΑΔΙΚΟ να υπάρχει ξεχωριστό ποσοστό για όσους συμμετέχουν στις εξετάσεις με το παλιό σύστημα. Το σωστό είναι να πετυχαίνουν όσοι γράψουν καλύτερα. Αν οριστεί ξεχωριστό ποσοστό, τότε θα εισάγονται υποψήφιοι που έγραψαν μέσο όρο 15 και δεν θα εισάγονται υποψήφιοι που έγραψαν μέσο όρο 17 ή και 18.
Ούτε το ποσοστό μπορεί να εξαρτάται από τον αριθμό των υποψηφίων, αλλά μόνο από το πόσο καλά έγραψαν. Αν π.χ. δώσουν μόνο 100 υποψήφιοι με το παλιό σύστημα και γράψουν όλοι για 20, τότε θα πρέπει να εισαχθούν όλοι και όχι μόνο ένα μικρό ποσοστό από αυτούς.
Νομίζω ότι το καλύτερο είναι να συμμετέχουν όλοι στις εξετάσεις με το καινούργιο σύστημα και να μείνει και το 10% όπως ήταν μέχρι τώρα με την βαθμολογία των προηγούμενων εξετάσεων.
Ή έστω να γίνουν οι εξετάσεις με το παλιό σύστημα μόνο.
Αν δεν υπάρχει τελικά άλλη λύση από το ξεχωριστό ποσοστό, τότε νομίζω ότι το ποσοστό που πλησιάζει περισσότερο στο ΔΙΚΑΙΟ είναι το εξής :
Από το συνολικό αριθμό αυτών που πέτυχαν στις εισαγωγικές εξετάσεις του 2014 με το 90% να υπολογιστεί το ποσοστό αυτών που είχαν τελειώσει το Λύκειο προηγούμενες χρονιές. Το ίδιο να γίνει και για το 2013, 2012, 2011, 2010 και να υπολογιστεί ο μέσος όρος της πενταετίας.
Το ζήτημα αυτό είναι πολύ σοβαρό. Από αυτό εξαρτάται το μέλλον χιλιάδων παιδιών. Γι΄ αυτό πιστεύω ότι η λύση πρέπει να δοθεί από τη ΒΟΥΛΗ κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου και όχι με Υπουργική Απόφαση σε άγνωστο χρόνο.
Ευχαριστώ.
Είναι ΑΔΙΚΟ να υπάρχει ξεχωριστό ποσοστό για όσους συμμετέχουν στις εξετάσεις με το παλιό σύστημα. Το σωστό είναι να πετυχαίνουν όσοι γράψουν καλύτερα. Αν οριστεί ξεχωριστό ποσοστό, τότε θα εισάγονται υποψήφιοι που έγραψαν μέσο όρο 15 και δεν θα εισάγονται υποψήφιοι που έγραψαν μέσο όρο 17 ή και 18. Ούτε το ποσοστό μπορεί να εξαρτάται από τον αριθμό των υποψηφίων, αλλά μόνο από το πόσο καλά έγραψαν. Αν π.χ. δώσουν μόνο 100 υποψήφιοι με το παλιό σύστημα και γράψουν όλοι για 20, τότε θα πρέπει να εισαχθούν όλοι και όχι μόνο ένα μικρό ποσοστό από αυτούς. Νομίζω ότι το καλύτερο είναι να συμμετέχουν όλοι στις εξετάσεις με το καινούργιο σύστημα και να μείνει και το 10% όπως ήταν μέχρι τώρα με την βαθμολογία των προηγούμενων εξετάσεων. Ή έστω να γίνουν οι εξετάσεις με το παλιό σύστημα μόνο. Αν δεν υπάρχει τελικά άλλη λύση από το ξεχωριστό ποσοστό, τότε νομίζω ότι το ποσοστό που πλησιάζει περισσότερο στο ΔΙΚΑΙΟ είναι το εξής : Από το συνολικό αριθμό αυτών που πέτυχαν στις εισαγωγικές εξετάσεις του 2014 με το 90% να υπολογιστεί το ποσοστό αυτών που είχαν τελειώσει το Λύκειο προηγούμενες χρονιές. Το ίδιο να γίνει και για το 2013, 2012, 2011, 2010 και να υπολογιστεί ο μέσος όρος της πενταετίας. Το ζήτημα αυτό είναι πολύ σοβαρό. Από αυτό εξαρτάται το μέλλον χιλιάδων παιδιών. Γι΄ αυτό πιστεύω ότι η λύση πρέπει να δοθεί από τη ΒΟΥΛΗ κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου και όχι με Υπουργική Απόφαση σε άγνωστο χρόνο. Ευχαριστώ.