Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΑΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 21 Ιουνίου 2015, 21:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε υπουργέ θα έχετε παρατηρήσει πως στη δημόσια διαβούλευση γίνεται ένας αγώνας επικράτησης της Α ή της Β άποψης με βάση την ποσότητα(το πλήθος) κ όχι την ποιότητα(τεκμηρίωση). Εδώ πιστεύω πως ταιριάζει απόλυτα το: ουκ εν τω πολώ το εύ !! Στο δια ταύτα . Μετά από αρκετά χρόνια σκοταδισμού στην παιδεία έρχεται η αναγέννηση,κ όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο 47 η προσωπική μου άποψη είναι η παρακάτω : $.2. Πολύ ορθά πράττετε,καθότι το πάγωμα των πινάκων ήταν κάτι χωρίς νόημα κ ότι πιο απαξιωτικό για τον εργαζόμενο μάχιμο καθημερινά στην τάξη εκπαιδευτικό! Η προϋπηρεσία είναι "περουσιακό" στοιχείο που έχει αποκτηθεί με αίμα,θυσίες κ πρέπει να αναγνωρίζεται όπως γίνεται σε όλα τα μέρη της Γης! Επίσης πολύ ορθά σκέπτεσθε στο μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα καθώς με το προϋγούμενο καθεστώς(ν.3848)αρκετοί δε δήλωσαν αυτά τα σχολεία γνωρίζοντας στην μη προσμέτρησή της. Να επισημάνω εδώ όμως πως η προσμέτρησή της απλά (όχι στο διπλό) γίνεται από πλευρά σας κατά άριστο τρόπο ως επιβράβευση των θυσιών των συναδέλφων που πήγαν εκεί στα δύσκολα αυτά χρόνια της οικονομικής κρίσης. $.4. Θεωρώ πως ο διαχωρισμός των πινάκων προϋπηρεσίας ειδικής από την γενική είναι ότι δικαιότερο εισηγήσθε.Η προϋπηρεσία πρέπει να λογίζεται στον αντίστοιχο πίνακα με το σχολείο που αποκτιέται!!!Σε σχολείο γενικής πρέπει να εγγράφεται στον πίνακα γενικής σειράς κ σε σχολείο ειδικό στον πίνακα ειδικής.Επιτέλους να σταματήσουν τα παράθυρα κ οι λαμογιές!!! Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 47 θεωρώ πως η πρόταση νόμου είναι το αυτονόητο που θα πρέπει να ισχύει! Τέλος θα ήθελα να προτείνω πως οι πίνακες αναπληρωτών θα έπρεπε να σχηματίζονται ανά περιφέρεια (κάτι όπως οι πίνακες των ωρομισθίων) κ όχι κεντρικά ένας πίνακας. Κάθε περιφέρεια να έχει το δικό της πίνακα αναπληρωτών. Βέβαια ο εκπαιδευτικός αν το επιθυμεί να μπορεί να δηλώσει κ σε άλλη περιφέρεια,όχι όμως σε περισσότερες από τρεις. Σε περίπτωση ανεπαρκούς πλήθους εκπαιδευτικών να χρησιμοποιείται η γειτνίαση των περιφερειών.Με τον τρόπο αυτό τα κενά θα καλύπτονται άμεσα κ οι εκπαιδευτικοί δε θα αναγκάζονται να μεταναστεύουν στην ίδια τους την χώρα!! Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας στην ανάγνωση των σχολίων!