Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 56: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου και 4ο έτος ειδίκευσηςΣχόλιο του χρήστη Σακοράφα Έφη | 21 Ιουνίου 2015, 22:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πολυνομοσχέδιο πρέπει να διορθώσει στο όνομα της Δημοκρατίας και των ίσων ευκαιριών για όλους στη δημόσια εκπαίδευση δύο αδικίες-παραλείψεις του προηγούμενου νόμου 4186/2013: 1) Οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ. δικαιούνται να συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ επιλέγοντας Ομάδα Β΄ την ίδια χρονιά και όχι σε μεταγενέστερο έτος, ακριβώς όπως ίσχυσε μέχρι και το σχολικό έτος 2014-2015. Το Απολυτήριο του ΕΠΑ.Λ. είναι καθ' όλα ισότιμο με του ΓΕΛ. Ως εκ τούτου οι μαθητές και των δύο τύπων Λυκείου πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα πρόσβασης στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σε μια δημοκρατία δε μπορούμε να έχουμε μαθητές α΄ και β΄ κατηγορίας. Οι μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων, που επιθυμούν να αγωνιστούν για μια θέση σε ΑΕΙ της χώρας, κρίνονται για κάποιους λόγους ανεπαρκείς νοητικά, κοινωνικά ή ταξικά; 2) Με την ιδια λογική, μαθητές του ΕΠΑ.Λ. έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε επαναληπτικές Εξετάσεις (Α΄ και Β΄ Ομάδας). Αν ένας μαθητής αρρωστήσει τη μέρα της πανελλήνιας εξέτασης, πρέπει να χάσει το μάθημα, επειδή είναι μαθητής του ΕΠΑ.Λ.; Είναι απίστευτα άδικο να υπάρχει ακόμα και η υπόνοια ότι ισχύουν τα παραπάνω. Σακοράφα Έφη, Διευθύντρια του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δεσκάτης Γρεβενών.