Επειδή έγινε αναφορά στα ΚΑΤΕ-ΚΑΤΕΕ πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι αυτά ουδέποτε ανήκαν στην ανώτατη εκπαίδευση αλλά πάντοτε ανήκαν στην ανώτερη βαθμίδα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα προγράμματα σπουδών των ΚΑΤΕΕ ήταν 3ετούς φοίτησης και όχι διάρκειας 1 ή 2 ετών όπως αναφέρθηκε.
Τα ΙΕΚ ουδέποτε ανήκαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά στην μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδρύθηκαν γι αυτό το σκοπό. Ο σκοπός ίδρυσής τους δεν ήταν να ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά να εισάγονται σε αυτά κάτοχοι απολυτηρίου λυκείου (είτε γενικού είτε επαγγελματικού λυκείου) χωρίς να χρειάζεται να δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις και να παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο. Έτσι λοιπόν οι σπουδαστές των ΙΕΚ δεν χρειάζεται να έχουν βεβαίωση πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε αντίθεση με τους φοιτητές των ανώτερων σχολών και των ΑΕΙ.
Με λίγα λόγια δεν είναι ούτε δίκαιο ούτε λογικό να ενταχθούν τα ΙΕΚ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς οι σπουδαστές τους να είναι κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όποιος θέλει τριτοβάθμια εκπαίδευση δίνει πανελλήνιες και παίρνει τη βεβαίωση πρόσβασης.
Επειδή έγινε αναφορά στα ΚΑΤΕ-ΚΑΤΕΕ πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι αυτά ουδέποτε ανήκαν στην ανώτατη εκπαίδευση αλλά πάντοτε ανήκαν στην ανώτερη βαθμίδα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα προγράμματα σπουδών των ΚΑΤΕΕ ήταν 3ετούς φοίτησης και όχι διάρκειας 1 ή 2 ετών όπως αναφέρθηκε. Τα ΙΕΚ ουδέποτε ανήκαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά στην μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδρύθηκαν γι αυτό το σκοπό. Ο σκοπός ίδρυσής τους δεν ήταν να ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά να εισάγονται σε αυτά κάτοχοι απολυτηρίου λυκείου (είτε γενικού είτε επαγγελματικού λυκείου) χωρίς να χρειάζεται να δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις και να παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο. Έτσι λοιπόν οι σπουδαστές των ΙΕΚ δεν χρειάζεται να έχουν βεβαίωση πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε αντίθεση με τους φοιτητές των ανώτερων σχολών και των ΑΕΙ. Με λίγα λόγια δεν είναι ούτε δίκαιο ούτε λογικό να ενταχθούν τα ΙΕΚ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς οι σπουδαστές τους να είναι κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όποιος θέλει τριτοβάθμια εκπαίδευση δίνει πανελλήνιες και παίρνει τη βεβαίωση πρόσβασης.