Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 21 Ιουνίου 2015, 22:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μεγάλη αδικία γι'αυτούς που κατάφεραν να τελειώσουν ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή που εξισώνονται με εκείνους που έκαναν το υπο συγκεκριμένες συνθήκες σεμινάριο των 400 ωρών.Επίσης η ειδική αγωγή χρειάζεται πολύ καλά εξειδικευμένους εκαπιδευτικούς για να είναι αποτελεσματική ή μη αξιοποίηση στον οικείο χωρο σίγουρα δεν θα βοηθήσει.Η μετάβασή τους απο την ειδική αγωγή στη γενική θα ειναι μεγάλο πλήγμα για αυτήν γιατί δυστυχως δεν έχουν πολλοι την δυνατότητα να κάνουν ματαπτυχιακα.Ο διαχωρισμός ειδικής αγωγής απο την γενική αγωγή είναι επιτακτικός αφενός γιατί οι ειδικοί εκπ.ειναι οι πιο αρμόδιοι στον να εργαστούν διπλα στα παιδιά με ειδικές αναγκες και αφετέρου εκπαιδευτικοί της γενικης δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις που χρειάζονται σε τέτοιες περιστάσεις.Πάνω απ'όλα τα παιδιά και καθένας στον τομέα του φυσικα με συνεργασία,σεβασμό και ήθος.