Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στέλλα Κ. | 21 Ιουνίου 2015, 22:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσώπικά με εκπλήσσει η επιμονή της συγκεκριμένης ηγεσίας στο υπουργείο να προτείνει όχι μόνο το διαχωρισμό της γενικής από την ειδική αγωγή, ο οποίος έχει απορριφθεί από επιστημονικές προσεγγίσεις που πολλλάκις αναφέρθηκαν, αλλά κυρίως να περιέλθει σε μία σειρά αντιφάσεων σε σχέση με τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Μιλάω για τις διακυρήξεις της περί αναγνώριση των κόπων των αναπληρωτών και της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε σε όλες τις δομές του δημόσιου σχολείου. Μιλάω επίσης για εκείνες τις δηλώσεις περί της σπουδαιότητας και αναβάθμισης της ειδικής αγωγής, περί προτεραιότητας στην κάλυψη των κενών της, περί σταθερότητας στη σχέση εκπαιδευτικού- εκπαιδευόμενου. Θα ήταν ενδιαφέρον να μας αναλύθεί πώς αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών, όταν αυτοί καταδικάζονται στον σταδιακό τους αφανισμό, αφού η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή σε πολύ λίγο από τώρα με την πληθώρα των νέων πτυχιούχων ΠΕ 71 και ΠΕ 61 θα αποτελεί "κενό γράμμα", ενώ ο ευφάνταστος κωδικός ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 δεν φαίνεται να έχει κανένα έρεισμα για να διεκδικήσει μερίδιο μόνιμων θέσεων στην ειδική αγωγή. Θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να μας εξηγηθεί πώς ακριβώς εννοείται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής, όταν αυτή πισωγυρίζει σε ιατρικά μοντέλα, που δαιμονοποιούν τη διαφορά, διαχωρίζουν μαθητές και εκπαιδευτικούς και τους κατατάσσουν σε ένα παράλληλο σύμπαν εκπαίδευσης, που δεν έχει καμία σχέση με το γενικό σχολείο. Αλήθεια μήπως τα τμήματα ένταξης και οι παράλληλες στηρίξεις βρίσκονται εκτός του γενικού σχολείου; Μήπως δε χρειάζεται να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές τις δομές το αναλυτικό πρόγραμμα που ακολουθούν και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί; Μήπως δε διαχειρίζονται τα καθημερινά προβλήματα παιδαγωγικής και διδακτικής που υπάρχουν και στις γενικές τάξεις; Μήπως το πτυχίο που πήραμε από τα πανεπιστημιακά τμήματα δεν αρκεί για να κατοχυρώσει το δικαίωμά μας να δουλεύουμε και στη γενική τάξη; Πόσο ακόμα θα διαστρεβλωθεί η εκπαιδευτική πραγματικότητα προς χάριν του "δικαίου" και της "λογικής" των εκάστοτε συμφερόντων; Αναμένουμε απαντήσεις και όχι αναμασημένες προτάσεις των πάσης φύσεως και συμφερόντων συλλόγων.