Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 22 Ιουνίου 2015, 01:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι δυνατόν να προκρίνεται (ουσιαστικά) η προυπηρεσία έναντι του γραπτού ΑΣΕΠ και μάλιστα χωρίς "ταβάνι";Λίαν επιεικώς απαράδεκτο και αναξιοκρατικό. ΑΣΕΠ έχει να διεξαχθεί 6 χρόνια(πηγαίνουμε για έβδομο) και συνεχώς "ανακυκλώνονται" σε μόνιμη βάση τα ίδια άτομα και δεν υπάρχει απολύτως καμία εξέλιξη και προοπτική σε νεότερους πτυχιούχους(εξαετίας). Με απλά λόγια η εκπαίδευση έχει καταλήξει να είναι ένα "κλειστό κύκλωμα" προυπηρεσίας που δουλεύουν τα ίδια άτομα στο διηνεκές. Επίσης, σ'ότι αφορά την παιδαγωγική επάρκεια που είναι προαπαιτούμενο για να ενταχθεί κάποιος στην εκπαίδευση δεν βλέπω κάπου να γίνεται λόγος.