Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Έφη | 22 Ιουνίου 2015, 01:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά είναι απορίας άξιο γιατί οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή θεωρούν αδικία να προσμετράται η προϋπηρεσία τους μόνο στον πίνακα της ειδικής αγωγής και γιατί θεωρούν ότι καταδικάζονται με αυτή τη ρύθμιση όσοι έχουν μεταπτυχιακά,σεμινάρια και εξειδίκευση. Από τη στιγμή που αποφάσισαν να εξειδικευτούν στην ειδική αγωγή, πήγαν ένα επίπεδο παρά πέρα και εξειδικεύτηκαν, δηλαδή αποφάσισαν να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή. Πραγματοποιούν ένα λειτούργημα και είναι ευτύχημα να έχουμε τέτοιους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς μέσα στην τάξη μας, να υποστηρίζουν και να βοηθούν τα παιδιά με αυξημένες ανάγκες. Χρειάζονται και μακάρι να ήταν περισσότεροι και διορισμένοι. Αφού, λοιπόν, αποφάσισαν να ασχοληθούν με αυτόν τον τομέα, για ποιο λόγο αποζητούν μόρια στην γενική αγωγή; Με αυτό τον τρόπο δεν καταδικάζουν και δεν ακυρώνουν τον κόπο τους, τα μεταπτυχιακά τους και την εξειδίκευσή τους; Έκαναν τόσο κόπο να εξειδικευτούν στην ειδική αγωγή και θέλουν να δουλέψουν στη γενική αγωγή; Για ποιο λόγο; Και στην τελική, ο σκοπός ποιος είναι; Ποιος θα έχει την περισσότερη προϋπηρεσία για να διοριστεί ή ποιο είναι αντικειμενικά το δίκαιο; Γιατί μπορεί η ειδική και η γενική αγωγή να είναι ενιαία, αλλά υπάρχουν ειδικοί παιδαγωγοί και παιδαγωγοί γενικής παιδείας (διαφορετικά δε θα υπήρχε και εξειδίκευση) και δε νομίζω πουθενά στον κόσμο να δούμε τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής να μάχονται για να δουλέψουν ως παιδαγωγοί γενικής παιδείας.