Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Διαβουλευσάκιας | 22 Ιουνίου 2015, 03:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι συνάδελφοι της ειδικης αγωγής εχουν αποκτήσει πολυ κακές "συνδικαλιστικές" συνηθειες. διεκδικήσεις μόνο για τον υπο-κλάδο στον οποίο ανήκουν (πχ. δάσκαλοι-με-μεταπτυχιακό-απο-το-ταδε-πανεπιστημιο), και οι υπόλοιποι να πανε να πνιγούν, ενδοκλαδικές κόντρες και άλλα πολλά. Εγώ θα συμβούλευα να είναι πιο προσεκτικοί γιατι θα τα βρούν όλα αυτά μπροστά τους. Τούτου λεχθέντος στην ουσία του πράγματος η γνώμη μου είναι πως εδώ έχουν δίκιο. 2 λογοι: α) ο δάσκαλος της ειδικής κάνει στην ουσία και δουλειά δασκάλου οπότε η προϋπηρεσία του θα έπρεπε να λογίζεται και ως τέτοια. β) δεν νομίζω πως πρέπει να μένουν οι ίδιοι άνθρωποί για πολύ καιρό στην ειδική, είναι τομέας εξουθενωτικός. θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη να γίνεται κάποια ανακύκλωση του προσωπικού, τουλάχιστον για όσους το επιθυμούν, μη σας πω και υποχρεωτικά (vs ιδρυματισμου) . το να μπαίνουν και στους 2 πίνακες βοηθάει σε αυτή την κατεύθυνση.