• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 22 Ιουνίου 2015, 06:05

    Ναι στην παράγραφο 4 και να εφαρμοστεί αναδρομικά! Σιγά τα προσόντα που χρειάζεται να έχεις για να διδάξεις σε μαθητές με προβλήματα, κανονικά θα πρέπει να συμβεί το αντίθετο, η προϋπηρεσία είναι πιο σημαντική. Τα προσόντα απαξιώνουν τα πτυχία μας , και δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να τα αποκτήσουν δωρεάν. Κανένα μεταπτυχιακό δεν σε καθιστά καλύτερο στην πράξη όλα κρίνονται. Αν είναι τόσο σημαντικό να διδάσκει ειδικευμένο προσωπικό στη ειδική αγωγή τότε πρέπει να προτιμηθούν όσοι εργάστηκαν εκεί γιατί να αντικατασταθούν με νεότερους χωρίς προϋπηρεσία για να μεταπηδήσουν οι παλαιότεροι στη γενική αγωγή? Μην αντιμετωπίζετε τα αμεα ως πειραματόζωα, εξάσκηση έκαναν μαζί τους , πειράματα για να διδάξουν στη γενική αγωγή? Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη πριν εφαρμόσει νέο σύστημα διορισμών να κάνει γραπτό διαγωνισμό να δώσει σε όλους την ευκαιρία όπως ορίζει ο νόμος Αρσένη ,Διαμαντοπούλου , μεσοπρόθεσμο. Ο ασεπ ισχύει για 2 χρόνια και προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη , είναι απαράδεκτο να βασιστούν πάνω σε ασεπ οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών! Ο 3848/2010 δεν εφαρμόστηκε ποτέ , ωστόσο παραπλάνησε αρκετούς με το πλαφόν στην προϋπηρεσία 16,80 και απαίτηση για επιτυχία σε διαγωνισμό ασεπ στον νέο και στους δυο προηγούμενους έπρεπε να είχε γίνει το 2010, το 2012 και το 2014 για το 2016 έπρεπε να έχουν όλοι παιδαγωγική επάρκεια! Οι τριτεκνοι και οι ανάπηροι θα έπαιρναν συγκεκριμένα μόρια δεν θα δούλευαν κατά προτεραιότητα τώρα έχουν συγκεντρώσει τεράστια προϋπηρεσία που καθιστά αδύνατο στον οποιοδήποτε να τους προσπεράσει και να δουλέψει. Μια είναι η λύση νέος ασεπ και προσλήψεις με βάση το βαθμό!!!