• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρούλα' | 22 Ιουνίου 2015, 06:44

    Σχετικά με τις επικείμενες αλλαγές στο πολυνομοσχέδιο που αφορά στην παιδεία και συγκεκριμένα στη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών,θα ήθελα να σημειώσω τα εξής: 1.Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι για να προσληφθεί κάποιος είτε στο δημόσιο είτε πολύ περισσότερο στον ιδιωτικό τομέα γινόταν συνεκτίμηση όλων των τυπικών προσόντων και ειδικά των ακαδημαϊκών . Δυστυχώς αντιλαμβάνομαι ότι αυτό, το αυτονόητο δηλαδή, δεν ισχύει πλέον για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της γενικής παιδείας που προσπάθησαν να διευρύνουν τις γνάωσεις τους (διδακτορικά,μεταπτυχιακά)κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες(οικονομικές,επαγγελματικές,οικογενειακές)και τώρα ανταμοίβονται με το απόλυτο τίποτα.Μα έτσι δεν προάγεταιη παιδεία, οπισθοδρομεί.Αφού λοιπόν δεν μπορείτε να αναγνωρίσετε τα επιπλέον προσόντα οικονομικά, θα πρέπει να τα αναγνωρίσετε θεσμικά, με επιπλέον μοριοδότηση, όπως ίσχυε εξάλου μέχρι τώρα και όπως ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής αλλά και για όλους τους δημόσιους υπάλληλους. 2.Επίσης για μία ακόμα αφορά απουσιάζουν εντελώς τα κοινωνικά κριτήρια,παρά μόνο όσον αφορά στους πολύτεκνους.Μα κύριε υπουργέ δεν υπάρχουν μόνο οι πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες. Υπάρχουν και οι οικογένειες με δύο ή ένα παιδί που αυή τη στιγμή δεν έχουν κανένα δικαίωμα έναντι των πρώτων,μειονεκτούν έναντι των εκπαιδευτικών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις που αυτονόητα έχουν την ελευθερία περισσότερων επιλογών τποθέτησης καιέτσι συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται και να φθείρονται. Επιτέλους, σταματείστε να λειτουργείτε με δύο μέτρα και σταθμά!!Πρόκειται για κοινωνικά κριτήρια που δεν σας στοιχίζουν απολύτως τίποτα! Ελπίζω τα σχόλια αυτά των εκπαιδευτικών να έχουν ένα πραγματικό προορισμό και να μην καταλήξουν στον "κάδο των αχρήστων"