Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Λαμπρινή Κ. | 22 Ιουνίου 2015, 08:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μόνιμη νηπιαγωγός και στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης έχω συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς ΠΕ 60.50 παρακολουθώντας από κοντά τις καθημερινές τους προσπάθειες στον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα της ειδικής εκπαίδευσης παράλληλα όμως με τη συνεισφορά τους στη γενική αγωγή! Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί πέρα από τις γνώσεις του βασικού τους πτυχίου, δηλαδή γενικής αγωγής, επέλεξαν να εξειδικευτούν και στην ειδική εκπαίδευση. Κανείς δεν πρέπει να τους τιμωρήσει γι' αυτό αλλά αντίθετα να τους επιβραβεύσει!! Σε λίγα χρόνια όμως οι ΠΕ 60.50 και 70.50 λόγω της πρόταξης των εκπαιδευτικών ΠΕ 61 και 71 στους πίνακες αναπληρωτών θα οδηγηθούν σε επαγγελματικό αφανισμό! Δεν μπορώ να διανοηθώ πως μια κυβέρνηση θα "εκμεταλλευτεί" αυτούς τους εκπαιδευτικούς όσο υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες σε δομές ειδικής αγωγής και εν συνεχεία θα τους πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων! Στηρίζω αδιαπραγμάτευτα τους ΠΕ 60.50 και 70.50 οι οποίοι διεκδικούν θέσεις στον κλάδο τους! Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους στη γενική αγωγή και με αναδρομική ισχύ!!!