To πρόβλημα με τα μέλη ΕΕΔΙΠ είναι ο τρόπος με τον οποίο η Γ.Σ. του Τμήματος, στην οποία δόθηκε -ορθά- το δικαίωμα αξιοποίησης των, τα αξιοποιεί, εκμεταλλεύεται, ή υποβαθμίζει. Τα μέλη ΕΕΔΙΠ που κάνουν φροντιστηριακό έργο θα πρέπει ή όχι να υπόκεινται σε αυτοτελή αξιολόγηση? Αν όχι, πως θα κριθούν λεπτομερώς οι διδακτικές δεξιότητες τους? Με ποιο τρόπο μπορούν να διεκδικήσουν το δικαίωμα άσκησης αυτοτελούς διδακτικού έργου που ο νομοθέτης επιτρέπει αλλά δεν επιβάλλει ακόμη και όταν τα προσόντα τους είναι ανάλογα ή υπέρτερα μελών ΔΕΠ του Τμήματος? Ανήκουν στο Επιστημονικό ή Λοιπό Προσωπικό του Τμήματος, και πως μπορούν να αντιδράσουν στην ¨λάθος¨ κατάταξη τους? Επίσης ορθά παρατηρήθηκε ότι η μη τοποθέτηση άνω ορίου στη φυσική παρουσία και το διδακτικό έργο επιτρέπει τη καταχρηστική ερμηνεία του νόμου και εκμετάλλευση των μελών ΕΕΔΙΠ. Την ημέρα που τα μέλη ΔΕΠ θα αντιληφθούν τα μέλη ΕΕΔΙΠ ως διακριτούς αλλά ισότιμους συνεργάτες όλα τα παραπάνω θα πλεονάσουν. Κάτι όμως πρέπει να γίνει ως την ημέρα αυτή.
To πρόβλημα με τα μέλη ΕΕΔΙΠ είναι ο τρόπος με τον οποίο η Γ.Σ. του Τμήματος, στην οποία δόθηκε -ορθά- το δικαίωμα αξιοποίησης των, τα αξιοποιεί, εκμεταλλεύεται, ή υποβαθμίζει. Τα μέλη ΕΕΔΙΠ που κάνουν φροντιστηριακό έργο θα πρέπει ή όχι να υπόκεινται σε αυτοτελή αξιολόγηση? Αν όχι, πως θα κριθούν λεπτομερώς οι διδακτικές δεξιότητες τους? Με ποιο τρόπο μπορούν να διεκδικήσουν το δικαίωμα άσκησης αυτοτελούς διδακτικού έργου που ο νομοθέτης επιτρέπει αλλά δεν επιβάλλει ακόμη και όταν τα προσόντα τους είναι ανάλογα ή υπέρτερα μελών ΔΕΠ του Τμήματος? Ανήκουν στο Επιστημονικό ή Λοιπό Προσωπικό του Τμήματος, και πως μπορούν να αντιδράσουν στην ¨λάθος¨ κατάταξη τους? Επίσης ορθά παρατηρήθηκε ότι η μη τοποθέτηση άνω ορίου στη φυσική παρουσία και το διδακτικό έργο επιτρέπει τη καταχρηστική ερμηνεία του νόμου και εκμετάλλευση των μελών ΕΕΔΙΠ. Την ημέρα που τα μέλη ΔΕΠ θα αντιληφθούν τα μέλη ΕΕΔΙΠ ως διακριτούς αλλά ισότιμους συνεργάτες όλα τα παραπάνω θα πλεονάσουν. Κάτι όμως πρέπει να γίνει ως την ημέρα αυτή.