Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κική ΠΕ02 | 3 Δεκεμβρίου 2009, 08:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας να θέσετε σε δημόσια διαβούλευση θέματα που αφορούν στο δημόσιο σχολείο και ιδιαίτερα στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών. Ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θεσμοθέτηθηκε με την πρόβλεψη σε βάθος μιας πενταετίας να αποτελέσει το μοναδικό τρόπο πρόσληψης. Από τότε όμως γινόμαστε μάρτυρες διαρκώς νέων ρυθμίσεων - «παραθύρων» που στόχο τους έχουν να βολεύουν επιμέρους ομάδες. Γιατί θα πρέπει να αισθάνεται αδικημένος από την επικείμενη αλλαγή του τρόπου πρόσληψης ένας υποψήφιος εκπαιδευτικός με προϋπηρεσία και όχι αυτός που είδε τις θέσεις του προηγούμενου γραπτού διαγωνισμού να μειώνονται δραματικά και βρέθηκε στο παρά πέντε του διορισμού λόγω των μαζικών διορισμών πολυτέκνων ή των ειδικών ρυθμίσεων για προϋπηρεσίες, που πάντα γίνονται πέρα του 60%-40%; Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να περνούν μέσα από τον ΑΣΕΠ με μοριοδότηση επιμέρους κριτηρίων όπως η προϋπηρεσία και η εντοπιότητα . Ειδικότερα για τους πολύτεκνους θα πρέπει να επανέλθει η παλαιότερη ρύθμιση που προβλέπει ως απαραίτητη προϋπόθεση για το διορισμό πολύτεκνου την επίτευξη της βάσης στο γραπτό διαγωνισμό.