Αγαπητέ κ. Υπουργέ,
στο άρθρο 09 για το "λοιπό επιστημονικό προσωπικό" εξισώνεται το ΕΕΠ (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) με το ΕΔΙΠ (Εργαστηριακό διδακτικό προσωπικό), το οποίο θεωρώ απολύτως λάθος καθώς δεν έχουν ούτε τα ίδια προσόντα ούτε τις ανάλογες αρμοδιότητες. Το ΕΕΠ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να έχει διδακτορικό για να εκλεγεί ως μέλος ΕΕΠ πλέον.
Επίσης για το ΕΕΠ (στο οποίο, θυμίζω, έχει δοθεί η δυνατότητα αυτοδύναμου διδακτικού έργου) που είναι ενταγμένο σε τμήματα και τομείς είναι απολύτως αδύνατη η διεκπεραίωση 10 ωρών διδασκαλίας μαθημάτων κορμού, επιλογής ή και μεταπτυχιακών την εβδομάδα (μαζί με πτυχιακές, μεταπτυχιακές εργασίες, έρευνα, κτλ). Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να γίνει διαχωρισμός ανάμεσα σε όσους έχουν αυτοδύναμη διδασκαλία μαθημάτων του προγράμματος σπουδών και όσους κάνουν εργαστηριακά μαθήματα ή και απλώς ξένες γλώσσες. 10 ώρες δημιουργούν ασφυκτικές, σχεδόν απάνθρωπες συνθήκες εργασίας για όσα μέλη ΕΕΠ είναι ενταγμένα σε τομείς και διδάσκουν τα ίδια μαθήματα με το ΔΕΠ. Η πρόταση μου είναι ότι πρέπει να έχουν, στις περιπτώσεις αυτές, ίδιες ώρες διδασκαλίας με το ΔΕΠ.
Τέλος, θεωρώ ότι πρέπει επιτέλους μέλη ΕΕΠ με διδακτορικό, δημοσιεύσεις, βιβλία, ερευνητικές δραστηριότητες, να έχουν την δυνατότητα να κριθούν από το τμήμα τους και τον τομέα τους για εξέλιξη σε θέση ΔΕΠ--από τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς διδάσκουν και έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες με το ΔΕΠ
Αγαπητέ κ. Υπουργέ, στο άρθρο 09 για το "λοιπό επιστημονικό προσωπικό" εξισώνεται το ΕΕΠ (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) με το ΕΔΙΠ (Εργαστηριακό διδακτικό προσωπικό), το οποίο θεωρώ απολύτως λάθος καθώς δεν έχουν ούτε τα ίδια προσόντα ούτε τις ανάλογες αρμοδιότητες. Το ΕΕΠ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να έχει διδακτορικό για να εκλεγεί ως μέλος ΕΕΠ πλέον. Επίσης για το ΕΕΠ (στο οποίο, θυμίζω, έχει δοθεί η δυνατότητα αυτοδύναμου διδακτικού έργου) που είναι ενταγμένο σε τμήματα και τομείς είναι απολύτως αδύνατη η διεκπεραίωση 10 ωρών διδασκαλίας μαθημάτων κορμού, επιλογής ή και μεταπτυχιακών την εβδομάδα (μαζί με πτυχιακές, μεταπτυχιακές εργασίες, έρευνα, κτλ). Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να γίνει διαχωρισμός ανάμεσα σε όσους έχουν αυτοδύναμη διδασκαλία μαθημάτων του προγράμματος σπουδών και όσους κάνουν εργαστηριακά μαθήματα ή και απλώς ξένες γλώσσες. 10 ώρες δημιουργούν ασφυκτικές, σχεδόν απάνθρωπες συνθήκες εργασίας για όσα μέλη ΕΕΠ είναι ενταγμένα σε τομείς και διδάσκουν τα ίδια μαθήματα με το ΔΕΠ. Η πρόταση μου είναι ότι πρέπει να έχουν, στις περιπτώσεις αυτές, ίδιες ώρες διδασκαλίας με το ΔΕΠ. Τέλος, θεωρώ ότι πρέπει επιτέλους μέλη ΕΕΠ με διδακτορικό, δημοσιεύσεις, βιβλία, ερευνητικές δραστηριότητες, να έχουν την δυνατότητα να κριθούν από το τμήμα τους και τον τομέα τους για εξέλιξη σε θέση ΔΕΠ--από τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς διδάσκουν και έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες με το ΔΕΠ