• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΙΣΤΙΝΑ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 08:29

    Μήπως για να φτιάξουν τα πράγματα πρέπει να υιοθετήσουμε κάποιες αρχές του ιδιωτικού τομέα? Για να προσληφθεί κάποιος σε μία ιδιωτική τράπεζα πχ, δίνει εξετάσεις. Και προσλαμβάνεται αυτός που γράφει καλά ασχέτως προϋπηρεσίας ή όχι. Η προϋπηρεσία παίζει ρόλο μόνο όταν δύο υποψήφιοι ισοβαθμούν. Δεν είναι πιο αντικειμενικό αυτό? Και μήπως πρέπει να δείτε το πρόβλημα από την αρχή, δηλαδή να περιορίσετε τον αριθμό τον εισακτέων στις καθηγητικές σχολές? Γιατί αν διορίζονται μόνο 100 φιλόλογοι γιατί να μπαίνουν στο Πανεπιστημίο 1000? Οι υπόλοιποι 900 πού θα βρουν δουλειά? Γιατί να πηγαίνουν οι κόποι και οι θυσίες τους χαμένοι? Το σύστημα είναι πάρα πολύ άδικο έτσι όπως είναι. Ένας άνθρωπος που δίνει πρώτη φορά, είτε γιατί τώρα τελείωσε τη σχολή του είτε γιατί πιο πριν έκανε αναγκαστικά άλλη δουλειά για να καλύψει τις ανάγκες του΄, και γράφει άριστα, δεν είναι άδικο να μένει απέξω? Έλεος πια με τα μόρια και τις προϋπηρεσίες και όλα όσα σχετίζονται με βύσματα και ρουσφέτια! Όσο μπαίνουν στη μέση ένα σωρό παράμετροι, τόσο τα πράγματα δε θα φτιάχνουν. Ή θα είναι μόνο η βαθμολογία του ΑΣΕΠ το κριτήριο διορισμού ή αφήστε τα πράγματα όπως έχουν και μην τα κάνετε χειρότερα. Το να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί πριν γίνουν μόνιμοι με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη, αρκεί η αξιολόγηση να γίνεται με απολύτως αντικειμενικά κριτήρια και να μην είναι ο κάθε εκπαιδευτικός έρμαιο του αξιολογητή του. Τα κριτήρια αξιολόγησης να είναι σαφώς ορισμένα και ο κάθε αξιολογητής να καλείται να αιτιολογήσει γιατί έκανε την χ ή την ψ αξιολόγηση. Αν θέλετε να βελτιώσετε τα πράγματα, τότε ξεφορτωθείτε όλους τους υποκειμενικούς παράγοντες. Αντίδράσεις και καταλήψεις θα γίνουν, αλλά δεν πρέπει να υποχωρήσετε. Σας βγάλαμε κυβέρνηση για να φτιάξετε τα πράγματα, όχι για να μας κάνετε χατήρια.