• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 09:02

    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ. ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, (ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ), ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (Π.Χ. ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑ, ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ). ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ? ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΩΝ... ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Κ.Α.) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΣΟΝ, ΔΙΟΤΙ : ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ. (ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΑΝΑ ΠΟΛΗ ΕΩΣ ΠΕΝΤΕ-ΕΞΙ) ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΣΕΠ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΡΙΣΤΕΥΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ?