Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ Β. | 22 Ιουνίου 2015, 14:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποιο λόγο τα μόρια της ειδικής να μπουν στη γενική; Αφού τόσα χρόνια οι εκπαιδευτικοί της ειδικής υποστήριζαν ότι ήταν εξειδικευμένοι στον τομέα τους. Θεωρώ πως θέλουν να μπουν στους πίνακες της γενικής, για να διοριστούν και μόνο κι όχι επειδή επιτελούν λειτούργημα, όπως υποστήριζαν. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες τους χρειάζονται και τώρα αυτοί θέλουν να τα εγκαταλείψουν; Επίσης, δούλεψαν άτομα στην ειδική αγωγή με πληρωμένο σεμινάριο των 400 ωρών (και χωρίς καμία επιτυχία ΑΣΕΠ), ενώ στη γενική αγωγή τα μεταπτυχιακά δεν μετρούν καν ως επιπρόσθετο προσόν.