Η απόπειρα εισαγωγής κοινωνικών στοιχείων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έστω και άτολμα, μέσω των Συμβουλίων Διοίκησης δεν απέτυχε, την απέτυχε το παρόν άρθρο και θέτει αυτή αποκλειστικό φέουδο των διδασκόντων και πολύ περισσότερο των διδασκομένων... Να ορίζουν αυτοί και μόνον το τι πρέπει να συμβαίνει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Έτσι για να διαιωνισθεί το αποτυχημένο πρότυπο του 1980!
Στην παρ. 2β δε ο νομοθέτης σκόπιμα αοριστολογεί με τελικό σκοπό το κάθε Ίδρυμα να μπορεί να κάνει τα δικά του με χρήματα φυσικά όλων των φορολογουμένων...! Ούτε υποχρέωση σε κάποια πρότυπα με έμφαση στην αριστεία και στην καλοδιοίκηση, ούτε υποχρέωση σε χρονικούς περιορισμούς εφαρμογής τους...! 'Ετσι για να υπάρχουν και αυτοί, άσχετα με το εάν μέσω αυτών η κακοδιοίκηση και αυθαιρεσία βασιλεύει...!
Η απόπειρα εισαγωγής κοινωνικών στοιχείων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έστω και άτολμα, μέσω των Συμβουλίων Διοίκησης δεν απέτυχε, την απέτυχε το παρόν άρθρο και θέτει αυτή αποκλειστικό φέουδο των διδασκόντων και πολύ περισσότερο των διδασκομένων... Να ορίζουν αυτοί και μόνον το τι πρέπει να συμβαίνει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση! Έτσι για να διαιωνισθεί το αποτυχημένο πρότυπο του 1980! Στην παρ. 2β δε ο νομοθέτης σκόπιμα αοριστολογεί με τελικό σκοπό το κάθε Ίδρυμα να μπορεί να κάνει τα δικά του με χρήματα φυσικά όλων των φορολογουμένων...! Ούτε υποχρέωση σε κάποια πρότυπα με έμφαση στην αριστεία και στην καλοδιοίκηση, ούτε υποχρέωση σε χρονικούς περιορισμούς εφαρμογής τους...! 'Ετσι για να υπάρχουν και αυτοί, άσχετα με το εάν μέσω αυτών η κακοδιοίκηση και αυθαιρεσία βασιλεύει...!