Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη strasaki25 | 22 Ιουνίου 2015, 15:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΠΕ60. Μετά απο 3 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και 6 χρόνια αναπλήρωσης σε σχολεία ανα την Ελλάδα αισθάνομαι απογοήτευση και αδικία! Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών κατα την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή πήγαν τυχαία και όχι απο επιλογή. Εκτός αυτού μην ξεχνάτε ότι πολλοί απο εμάς δεν μπορούν να δουλέψουν σε δυσπρόσιτες περιοχές αφήνοντας πίσω οικογένειες και παιδιά. Δεν είναι ΑΔΙΚΙΑ αυτό; Επίσης με την ρύθμιση για την ειδική αγωγή βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50 να μπούνε απο «παραθυράκια» και να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα αναπληρωτών. Καταδικάζετε σε ανεργία εκπαιδευτικούς ΠΕ60 που με τόσο κόπο έχουν φτάσει ως εδώ. Ο διαχωρισμός των πινάκων πρέπει να γίνει από το 2010 και μετά και όχι από το 2015, γιατί η προυπηρεσία των ΠΕ 60,50 και ΠΕ 70,50 έμπαινε όλα αυτά τα χρόνια στον πίνακα ειδικής και οι ισχυρισμοί τους ότι θα μείνουν άνεργοι οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 δεν ευσταθούν καθώς οι ΠΕ 61 είναι μόλις 28 αντιθέτως αν προσμετρηθεί η προυπηρεσία τους η οποία προσφέρθηκε στην ειδική και στους πίνακες γενικής, μένουν άνεργοι οι αναπληρωτές γενικής που είναι και επιτυχόντες ΑΣΕΠ καθώς δε θα μπορούν να εργαστούν ούτε στη γενική ούτε φυσικά στην ειδική.