Νομίζω ότι η αναγνώριση 5ετούς φοίτησης ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια. Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνετε τις Πολυτεχνικές με τα ΤΕΙ ως προς το Πρόγραμμα Σπουδών. Μην πέφτετε στην παγίδα το ότι κάποιοι φοιτητές, σε κάποια τμήματα Πολυτεχνικών ή ΤΕΙ είναι έτσι ή αλλιώς. Μιλάμε για το Πρόγραμμα Σπουδών και την ποιότητα και ποσότητα της γνώσης. Μιλάμε για διπλωματικές εργασίες που στο μεγαλύτερο ποσοστό είναι πολύ υψηλού επιπέδου (υψηλότερου από αυτές αρκετών μεταπτυχιακών). Πολλές εξ'αυτών αποτελούν λόγο να καθυστερήσει κάποιος να αποκτήσει το δίπλωμά του αφού ταυτόχρονα υπάρχουν μαθήματα και δεν υλοποιούνται σε ξεχωριστό εξάμηνο. Τέλος επειδή μιλήσαμε και για χρήματα σχετικά με το κόστος μεταπτυχιακού, 1 έτος σπουδών ακόμη, μακριά από το σπίτι σου με ενοίκια, έξοδα κλπ, αντιστοιχεί σε κόστος 2 μεταπτυχιακών στο ΕΑΠ. Επιπλέον δεν είναι δυνατόν ο απόφοιτος τμήματος ΤΕΙ ως ΠΕ20, που μπήκε με 6 βαθμό πρόσβασης,τελείωσε πριν αρχίσει έκανε και ένα μεταπτυχιακό άσχετο με την ειδικότητα να είναι στο ίδιο καζάνι ή και πιο ψηλά, με τον μηχανικό Η/Υ του Πολυτεχνείου που μπήκε με 18. (αυτό ως παρατήρηση για όσους χρησημοποιούν την αξιολόγηση για είσοδο σε μεταπτυχιακό, αλλά όχι στο κανονικό πτυχίο).
Θα ολοκληρώσω λέγοντας ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αγωνιστούμε για τα επαγγελματικά δικαιώματα της κάθε βαθμίδας και όχι να κάνουμε αγώνα δρόμου και ικεσίες να μην αναγνωριστεί σε κανέναν τίποτα.
Τέλος, θα πρέπει να εξεταστεί ξανά από τον κύριο Υπουργό το θέμα με μεταπτυχιακά και τη συνάφεια σε σχέση με τη θέση που κατέχει ο υπάλληλος. Δεν είναι δυνατόν Μαθηματικός να αναγνωρίζει ως συναφή, μεταπτυχιακό τίτλο στην Ανθοκομία.
Νομίζω ότι η αναγνώριση 5ετούς φοίτησης ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια. Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνετε τις Πολυτεχνικές με τα ΤΕΙ ως προς το Πρόγραμμα Σπουδών. Μην πέφτετε στην παγίδα το ότι κάποιοι φοιτητές, σε κάποια τμήματα Πολυτεχνικών ή ΤΕΙ είναι έτσι ή αλλιώς. Μιλάμε για το Πρόγραμμα Σπουδών και την ποιότητα και ποσότητα της γνώσης. Μιλάμε για διπλωματικές εργασίες που στο μεγαλύτερο ποσοστό είναι πολύ υψηλού επιπέδου (υψηλότερου από αυτές αρκετών μεταπτυχιακών). Πολλές εξ'αυτών αποτελούν λόγο να καθυστερήσει κάποιος να αποκτήσει το δίπλωμά του αφού ταυτόχρονα υπάρχουν μαθήματα και δεν υλοποιούνται σε ξεχωριστό εξάμηνο. Τέλος επειδή μιλήσαμε και για χρήματα σχετικά με το κόστος μεταπτυχιακού, 1 έτος σπουδών ακόμη, μακριά από το σπίτι σου με ενοίκια, έξοδα κλπ, αντιστοιχεί σε κόστος 2 μεταπτυχιακών στο ΕΑΠ. Επιπλέον δεν είναι δυνατόν ο απόφοιτος τμήματος ΤΕΙ ως ΠΕ20, που μπήκε με 6 βαθμό πρόσβασης,τελείωσε πριν αρχίσει έκανε και ένα μεταπτυχιακό άσχετο με την ειδικότητα να είναι στο ίδιο καζάνι ή και πιο ψηλά, με τον μηχανικό Η/Υ του Πολυτεχνείου που μπήκε με 18. (αυτό ως παρατήρηση για όσους χρησημοποιούν την αξιολόγηση για είσοδο σε μεταπτυχιακό, αλλά όχι στο κανονικό πτυχίο). Θα ολοκληρώσω λέγοντας ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αγωνιστούμε για τα επαγγελματικά δικαιώματα της κάθε βαθμίδας και όχι να κάνουμε αγώνα δρόμου και ικεσίες να μην αναγνωριστεί σε κανέναν τίποτα. Τέλος, θα πρέπει να εξεταστεί ξανά από τον κύριο Υπουργό το θέμα με μεταπτυχιακά και τη συνάφεια σε σχέση με τη θέση που κατέχει ο υπάλληλος. Δεν είναι δυνατόν Μαθηματικός να αναγνωρίζει ως συναφή, μεταπτυχιακό τίτλο στην Ανθοκομία.