Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΜΠΑΤΣΟΥΡΗΣ Λ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 22 Ιουνίου 2015, 15:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι γλαφυρές εκφράσεις του άρθρου 45(παρ 1) ότι ¨"Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ο Σύλλογος διδασκόντων, λαμβάνοντας υπόψη του και τις απόψεις του Σχολικού Συμβουλίου συζητά και προγραμματίζει το εκπαιδευτικό έργο της νέας σχολ. χρονιάς και υποβάλλει αυτόν τον ετήσιο σχεδιασμό στους σχολικούς συμβούλους, οι οποίοι υποχρεούνται να διατυπώσουν αιτιολογημένη γνώμη επ αυτού.» Παρ 3 ‘Ο σύλλογος διδασκόντων , σε τακτικές συνεδριάσεις στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς…..» Τα βασικά ερωτήματα που δημιουργούνται είναι: Α.Δεδομένου ότι σύμφωνα με την Δ4/543/21-10-98/ΥΠΕΠΘ αλλά και τον Ν 1566/85(άρθρο 51) στο σχολ συμβούλιο μετέχουν : ο σύλλογος διδασκόντων , τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και ο εκπρόσωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης στη σχολ. Επιτροπή την πλειοψηφία θα την έχει πάντα ο σύλλογος διδασκόντων(ιδιαίτερα στα πολυθέσια σχολεία) με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία του οργάνου αυτού αλλά και του σχολείου. Πρακτικά δεν μπορεί να γίνουν συνεδριάσεις τόσο πολυπρόσωπου οργάνου(δεν έχω συμμετάσχει ποτέ) για θέματα που άπτονται της εφαρμογής του κανονισμού όπως; 1.Εξασφάλιση ομαλής λειτουργίας του σχολείου 2.Καθιέρωση τρόπων αμοιβαίας επικοινωνίας διδασκόντων και οικογενειών 3.Υγιεινή μαθητών και του περιβάλλοντος (Ν 1566/85 άρθρο 51) Τα παραπάνω θέματα προβλέπονται από τον κανονισμό Π.Δ 201/98, ΦΕΚ 1340/2002 τ΄ Β, 1566/85. Ποιος πιστεύει λοιπόν ότι θα είναι αποτελεσματικό το σχολικό συμβούλιο; Τι προσέφερε τόσα χρόνια; Β. Προβλέπεται «αιτιολογημένη γνώμη των σχολικών συμβούλων» Η γνώμη αυτή θα είναι γραπτή; Θα μετέχουν στις συνεδριάσεις; Τι θα γίνει αν (λέω αν) διαφωνήσει ο σύλλογος διδασκόντων με τις απόψεις τους; Μήπως η διατύπωση γνώμης από τον σχολικό σύμβουλο θα έχει την τύχη των αναγραφομένων στην παρ 7 της Φ.7/15/Γ1/89/25-01-1996/ΥΠΕΠΘ; Γ. Πότε θα συνεδριάζει ο σύλλογος διδασκόντων όταν δεν υπάρχει χρόνος; Πρέπει ο σύλλογος διδασκόντων να συνεδριάζει όπως προβλέπει ο κανονισμός(βλέπε ανωτέρω) αλλά και κώδικας διοικητικής διαδικασίας.. Ο ευτελισμός κάθε συλλογικής διαδικασίας (συνεδριάσεις στα διαλείμματα, μη τήρηση πρακτικών με τον τρόπο που προβλέπει ο κώδικας-Ν 2690/99) συνιστούν αναίρεση του συλλόγου διδασκόντων ως συλλογικού οργάνου διοίκησης και βάναυση καταστρατήγηση των αναγραφομένων στο ΚΕΦ Δ του άρθρου 11 του Ν 1566/85 Αν οι σύλλογοι διδασκόντων δεν συνεδριάσουν όπως ορίζει ο κανονισμός και δεν ασκηθεί έλεγχος από τον προϊστάμενο επί των πρακτικών αλλά και επί των σχολικών συμβούλων (οι οποίοι ανήκουν στην περιφέρεια παρ ότι οι προϊστάμενοι έχουν τη γενική ευθύνη της διοίκησης και του ελέγχου λειτουργίας των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης τους παρ 1 άρθρο 14 ΦΕΚ1340/2002 τ΄ Β ) δεν μπορεί να υπάρξει αξιόπιστη πρόταση αξιολόγησης κατά την άποψή μου. 1340/2002 τ΄ Β,