Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να επισημάνω το θέμα των φοιτητών που βρίσκονται σε διαδικασία απόκτησης δεύτερου πτυχίου είτε μετά από κατατακτήριες είτε μετά από πανελλήνιες εξετάσεις. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ανθρώπους που ενσυνείδητα και παρά τον συνήθη εργασιακό φόρτο τους αποφάσισαν να προχωρήσουν εκ νέου σε σπουδές θεωρούμενοι από το κράτος φοιτητές δεύτερης κατηγορίας, καθώς δεν δικαιούνται ούτε καν συγγράμματα για τα μαθήματα που παρακολουθούν. Κύριοι υπουργοί η παιδεία και μάλιστα η δωρεάν παιδεία που διατείνεται το ελληνικό κράτος ότι παρέχει δεν είναι βάρος και φιλανθρωπία που σταματά να υφίσταται μόλις παρέλθει η "υποχρέωση" του πρώτου πτυχίου, είναι επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, την οποία θα εξαργυρώσει το ίδιο το κράτος από τους αυριανούς μορφωμένους πολίτες του. Παρακαλώ, όπως και πολλοί άλλοι εδώ από όσο είδα, να επανεξεταστεί ο απαράδεκτος νόμος 3848 της Διαμαντοπούλου, που ανάμεσα στα άλλα στερούσε κάθε δικαίωμα των φοιτητών σε δεύτερες σχολές. Είμαστε πλέον το 10-12% των εισακτέων κάθε σχολής, ένας διόλου ευκαταφρόνητος αριθμός, που δεν μπορεί να κατακτήσει το δικαίωμα στη μάθηση και την επιστημονική εξέλιξη με τόσα εμπόδια που του θέτει το ίδιο το κράτος.
Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να επισημάνω το θέμα των φοιτητών που βρίσκονται σε διαδικασία απόκτησης δεύτερου πτυχίου είτε μετά από κατατακτήριες είτε μετά από πανελλήνιες εξετάσεις. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ανθρώπους που ενσυνείδητα και παρά τον συνήθη εργασιακό φόρτο τους αποφάσισαν να προχωρήσουν εκ νέου σε σπουδές θεωρούμενοι από το κράτος φοιτητές δεύτερης κατηγορίας, καθώς δεν δικαιούνται ούτε καν συγγράμματα για τα μαθήματα που παρακολουθούν. Κύριοι υπουργοί η παιδεία και μάλιστα η δωρεάν παιδεία που διατείνεται το ελληνικό κράτος ότι παρέχει δεν είναι βάρος και φιλανθρωπία που σταματά να υφίσταται μόλις παρέλθει η "υποχρέωση" του πρώτου πτυχίου, είναι επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, την οποία θα εξαργυρώσει το ίδιο το κράτος από τους αυριανούς μορφωμένους πολίτες του. Παρακαλώ, όπως και πολλοί άλλοι εδώ από όσο είδα, να επανεξεταστεί ο απαράδεκτος νόμος 3848 της Διαμαντοπούλου, που ανάμεσα στα άλλα στερούσε κάθε δικαίωμα των φοιτητών σε δεύτερες σχολές. Είμαστε πλέον το 10-12% των εισακτέων κάθε σχολής, ένας διόλου ευκαταφρόνητος αριθμός, που δεν μπορεί να κατακτήσει το δικαίωμα στη μάθηση και την επιστημονική εξέλιξη με τόσα εμπόδια που του θέτει το ίδιο το κράτος.