Νομίζω πως θα πρέπει να διευκρινιστεί τι σημαίνει "η δυνατότητα επίβλεψης άλλων εργασιών" από τα ΕΔΙΠ, στο νόμο 4009 αρθρο 29 παρ.2α.
ΕΔΙΠ κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, με αποδεδειγμένο ερευνητικό έργο θα μπορούσαν να ορίζονται συνεπιβλέποντες μεταπτυχιακών εργασιών με μέλη ΔΕΠ.
Έτσι και αλλιώς μελη ΕΔΙΠ που εργάζονται σε εργαστήρια συχνά επιβλέπουν, υπό την εποπτεία μελών ΔΕΠ, την υλοποίηση του πειραματικού σκέλους μεταπτυχιακών αλλά και διδακτορικών διατριβών, καθοδηγούν/συμβουλεύουν τους υποψηφίους κατά την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και της συγγραφής του Ειδικού Μέρους.
Ανάλογα επίσης με τον Τομέα στον οποίο έχει τοποθετηθεί ένα ΕΔΙΠ μπορεί να είναι αδύνατο να παρέχει διδακτικό έργο, καθώς είναι εκτός του γνωστικού του αντικειμένου. Οπότε παρέχει μόνο ερευνητικό. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο υποχρεούται να παρέχει δέκα ώρες (10) διδακτικού έργου εβδομαδιαίως κατ’ ελάχιστο όριο. Σε περίπτωση που αυτό είναι αδύνατο τι γίνεται; To παραπάνω γεγονός δε θα πρέπει να επηρεάσει την αξιολόγησή του.
Νομίζω πως θα πρέπει να διευκρινιστεί τι σημαίνει "η δυνατότητα επίβλεψης άλλων εργασιών" από τα ΕΔΙΠ, στο νόμο 4009 αρθρο 29 παρ.2α. ΕΔΙΠ κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, με αποδεδειγμένο ερευνητικό έργο θα μπορούσαν να ορίζονται συνεπιβλέποντες μεταπτυχιακών εργασιών με μέλη ΔΕΠ. Έτσι και αλλιώς μελη ΕΔΙΠ που εργάζονται σε εργαστήρια συχνά επιβλέπουν, υπό την εποπτεία μελών ΔΕΠ, την υλοποίηση του πειραματικού σκέλους μεταπτυχιακών αλλά και διδακτορικών διατριβών, καθοδηγούν/συμβουλεύουν τους υποψηφίους κατά την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και της συγγραφής του Ειδικού Μέρους. Ανάλογα επίσης με τον Τομέα στον οποίο έχει τοποθετηθεί ένα ΕΔΙΠ μπορεί να είναι αδύνατο να παρέχει διδακτικό έργο, καθώς είναι εκτός του γνωστικού του αντικειμένου. Οπότε παρέχει μόνο ερευνητικό. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο υποχρεούται να παρέχει δέκα ώρες (10) διδακτικού έργου εβδομαδιαίως κατ’ ελάχιστο όριο. Σε περίπτωση που αυτό είναι αδύνατο τι γίνεται; To παραπάνω γεγονός δε θα πρέπει να επηρεάσει την αξιολόγησή του.