• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΝΙΑ' | 22 Ιουνίου 2015, 18:50

    Η κίνηση του υπουργείου να προχωρήσει σε διαχωρισμό των πινάκων της ειδικής και της γενικής αγωγής συνάδει με το δίκαιο και την κοινή λογική , δεδομένου πως πρόκειται για προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με διαφορετικά κριτήρια πρόσληψης για τις δυο μορφές εκπαίδευσης . Στην ειδική εκπαίδευση έχουν προσληφθεί πολλοί εκπαιδευτικοί με προσόντα τους κάποιες ώρες σεμιναρίων , ενώ στην γενική εκπαίδευση οι κατάταξη των εκπαιδευτικών γίνεται με κριτήριο την επίδοσή τους στους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ . Πολλοί είναι επίσης οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την προϋπηρεσία τους ως Δούρειο Ίππο για να εισχωρήσουν τελικά στη Γενική Αγωγή. Γιατί αυτοί οι εκπαιδευτικοί που ¨κόπτονται¨ τόσο επίμονα να υπηρετήσουν την ειδική Αγωγή ,δεν παραμένουν εκεί (με δεδομένο ότι αγαπούν το λειτούργημά τους) ,αλλά με την πρώτη ευκαιρία μεταπηδούν στην Γενική Εκπαίδευση ; Είναι ,επομένως ,πασιφανές ,πως η διαμαρτυρία των υπηρετούντων στην ειδική Αγωγή έχει μοναδικό στόχο την κάλυψη των προσωπικών συμφερόντων τους ,αφού με το νέο μέτρο χάνουν τη δυνατότητα να παίζουν σε διπλό παιχνίδι(εντασσόμενοι σε δύο πίνακες με μεγάλες προϋπηρεσίες ) και να ικανοποιούνται κατά το δοκούν κάθε φορά, καταδικάζοντας ταυτόχρονα τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής σε διαρκή ανεργία . Κανείς δεν αμφισβητεί την προϋπηρεσία τους ούτε τα όποια προσόντα τους ,απλά είναι αυτονόητο να αναγνωρίζονται εκεί που προσφέρθηκαν . Τέλος, εννοείται πως ο διαχωρισμός τη προϋπηρεσίας στις δυο μορφές εκπαίδευσης, θα πρέπει να ισχύσει αναδρομικά και να αφορά στο σύνολο της προϋπηρεσίας και όχι μόνο για τα έτη από το 2015 και εξής ,γιατί τότε μιλάμε για μερική αποκατάσταση του δικαίου .