Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Γκουτιούδης Ζήσης | 22 Ιουνίου 2015, 19:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας Είμαι εδώ και 31 χρόνια ιδιοκτήτης Φροντιστηρίου σε επαρχιακή πόλη της χώρας. Στον πίνακα διδασκαλίας όμως είμαι από τα 16 μου χρόνια μαθητής τότε όταν οι καθηγητές μου με βάζανε στον πίνακα στα διαλύματα να εξηγώ στους αδύνατους συμμαθητές μου τις ασκήσεις Μαθηματικών και Φυσικής που δεν είχαν καταλάβει. Και το έκανα τότε με τόση χαρά και ευχαρίστηση που δεν περιγράφεται. Δηλαδή στον μαυροπίνακα από το 1972 μέχρι σήμερα ανελλιπώς (και στην διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας). Είχα την τύχη να δουλέψω με μαθητές εξαιρετικούς, πάρα πολλοί από αυτούς να διακριθούν και να βραβευτούν σε Πανελλήνιους Μαθητικούς Διαγωνισμούς να εκπροσωπούν την Ελλάδα σε Μαθητικές Ολυμπιάδες αλλά και αρκετούς να τους καμαρώνω σήμερα να διδάσκουν όχι μόνο σε Ελληνικά Πανεπιστήμια αλλά και στα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου ( Harvard , MIT , Cambridge κλπ). Βέβαια όλα αυτά δεν τα γράφω για να αυτό προβάλλομαι αλλά προσέξτε γιατί τα αναφέρω…. Όλα αυτά τα 40 και πλέον χρόνια η δουλειά που σας περιγράφω ξέρετε πως αξιολογείται από το Ελληνικό κράτος ;;; Για το Ελληνικό Κράτος είμαι ο άνθρωπος της παραπαιδείας αυτός που παρασιτεί και προσπαθεί να βγάλει το ψωμί του σε βάρος του Δημόσιου σχολείου… Ενώ πόσο περήφανος νιώθω όταν ο καθηγητής του Harvard ή του ΜΙΤ σήμερα όταν με συναντά με αποκαλεί «δάσκαλε»!!! Εύχομαι σε κάθε συνάδελφο να νιώσει αυτή την χαρά που δεν ανταλλάσσετε με τίποτα.. Ακόμη δεν μπορώ να ξεχάσω όταν μία μόνο χρονιά θέλοντας να καλύψω δικά μου ψυχικά απωθημένα μετά από 30 χρόνια Φροντιστηριακής δουλειάς, σκέφτηκα να δοκιμάσω να δουλέψω έστω για έναν χρόνο αναπληρωτής σε δημόσιο σχολείο και έκανα αίτηση γιαυτό. Με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι ήμουν στις τελευταίες θέσεις των πινάκων γιατί είχα έλεγαν ΜΗΔΕΝΙΚΗ προϋπηρεσία ενώ πλήθος μαθητών μου που είχαν δουλέψει σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας είχαν προϋπηρεσία με αποτέλεσμα να είναι όλοι πριν από εμένα στους πίνακες. Το αστείο δε ήταν ότι αυτοί που παραλάμβαναν την αίτηση και κάποιοι από αυτούς που θα την αξιολογούσαν ήταν παλαιοί μαθητές μου !!!! Και φυσικά σήμερα βλέπω ότι με ένα καινούργιο νομοσχέδιο όχι μόνο παραμένω καθηγητής μηδενικής προϋπηρεσίας αλλά θα πρέπει να προσπαθώ μάταια να αποδεικνύω σε κάθε υπουργό ή σε κάθε υπάλληλο οποιασδήποτε δημόσιου οργανισμού ότι μπορώ ακόμη να κάνω μάθημα… Μου αρκεί όμως το μήνυμα χθες στο facebook, του πριν 4 χρόνια μαθητή μου, διδάκτορα σήμερα στο Cambridge που άρχιζε «καλησπέρα σας κύριε καθηγητά !!!». Ευτυχώς γιατί αν ερχόταν κανένα μήνυμα από το Υπουργείο Παιδείας θα ήταν περίπου «η αριστεία είναι ρετσινιά , γιαυτό δεν σας χρειαζόμαστε !!!!» Καληνύχτα σας ή καλημέρα σας ανάλογα σε ποιους απευθύνομαι… Γκουτιούδης Ζήσης Φυσικός