Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΣ | 22 Ιουνίου 2015, 19:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Απόκτηση προσόντων για μια οποιαδήποτε εργασία είναι μια " διαρκής" διαδικασία και όχι αποτέλεσμα ενός ...στιγμιαίου διαγωνισμού στον οποίο άλλωστε ένας νέος τελειόφοιτος έχει σαφές πλεονέκτημα από έναν παλαιό τελειόφοιτο 40 χρονών. Όλοι μας γνωρίζουμε πια πως για να ¨"σταθείς σε τάξη" χρειάζεσαι (πέραν από τα ηλικιακά προσόντα ) και άλλα προσόντα τα οποία δεν πιστοποιούνται από έναν και μόνο "στατικό" διαγωνισμό. Δεν το διδαχθήκατε αυτό στα παιδαγωγικά μήπως ; Συνεπώς: Όσοι υποστηρίζουν έναν γραπτό διαγωνισμό ως την δοκιμασία εισαγωγής στον πολυπόθητο διορισμό εγώ θα αντιπροτείνω όχι έναν διαγωνισμό ...αλλά συνεχόμενους διαγωνισμούς για να παραμείνει κάποιος στην εκπαίδευση μιας και η εκπαίδευση συνεχώς μεταβάλλεται. Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας καταλάβουμε πώς ο "ικανότερος" δεν βγαίνει μέσα από μια στιγμιαία διαδικασία αλλά από το σύνολο των προσόντων που αυτός "κουβαλάει". Ας μετρήσει λοιπόν ισομερώς και ισόποσα , χωρίς περιορισμούς και αγκυλώσεις , αποκλείοντας προσωπικά συμφέροντα , ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ + ο βαθμός πτυχίου + το μεταπτυχιακό + τα κοινωνικά κριτήρια (πχ παιδιά) + μεταπτυχιακό + εργασιακή προυπηρεσία + διδακτική προϋπηρεσία + οτιδήποτε άλλο ξέχασα. Τον ικανότερο δεν ψάχνουμε ; Ας αφήσουμε λοιπόν τα παρατράγουδα στον βωμό του προσωπικού συμφέροντος επιτέλους και ας σκεφτούμε αληθινά τι θέλουμε από ένα αδιάβλητο σύστημα διορισμών..!!!!!