Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντία Συμεωνίδου | 22 Ιουνίου 2015, 19:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά τη διαδικασία αιτήσεων για την επιλογή των νέων δ/ντων των σχολικών μονάδων, τέθηκε το θέμα του υποχρεωτικού ωραρίου του δ/ντή. Με γνώμονα το γεγονός ότι ο Δ/ντής είναι και εκπαιδευτικός, κατά τεκμήριο αυξημένων προσόντων αφού έχει επιλεγεί για θέση ευθύνης, με διάθεση προσφοράς και στο εκπαιδευτικό έργο του σχολείου του, θα πρέπει να του δίνεται πρωτίστως η δυνατότητα να εκμεταλλεύεται τα αυξημένα του προσόντα προς όφελος της σχολικής του μονάδας αναλαμβάνοντας καινοτόμα προγράμματα εφόσων το επιθυμεί. Εξάλλου από το νόμο ορίζεται ότι ο διευθυντής είναι ο πρώτος που συμπληρώνει το ωράριο του και κατόπιν γίνονται οι υπόλοιπες αναθέσεις στον σύλλογο. Ειδικότερα καινοτόμα Ευρωπαϊκά προγράμματα όπως Erasmus, eTwinning απαιτούν το «χώρο» τους στο εβδομαδιαίο σχολικό πρόγραμμα όπως επίσης και τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Εφόσων λοιπόν τα καινοτόμα προγράμματα υλοποιούνται,εγγράφονται στην πλατφόρμα του my school,δίδονται για συμπλήρωση ωραρίου,πληρώνονται υπερωρίες κάποιες φορές για την πραγματοποίηση τους ,εγγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα,εγκρίνονται από το σύλλογο δίνεται απαλλαγή στο ωράριο δυο ώρες και κατ’ επέκταση λόγω της διαθεματικής τους διάστασης και προσέγγισης σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, θα πρέπει να αναφέρεται στο νέο προγραμματισμό ότι ο διευθυντής σχολικής μονάδας ανεξαρτήτου ειδικότητας μπορεί να αναλαμβάνει προγράμματα , να συνιστούν διδακτικό έργο και να δίδονται ως β ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες .Με αυτόν τον τροπο αίρονται όλες οι αδικίες απέναντι στους εκπαιδευτικούς που έχουν περιορισμένες αναθέσεις . Ο δ/ντής μπορεί να καλύπτει το ωράριό του στη σχολικη μονάδα ακόμη και με την ανάληψη του συντονισμού της πρόσθετης διδακτικής στήριξης κτλ. Θεωρω το πνεύμα του νομοθέτη ο οποίος οριζει στο δ/ντη να συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο είναι για να έχει ο διευθυντής επαφή με την τάξη και τα παιδιά και όχι να είναι μόνο διοικητής. Κανένας δεν θέλει έναν διευθυντή κλεισμένο σε ένα γραφείο ,αλλά θεωρώ μεγάλη αδικία να μην προσμετράται μόνο στο ωράριο των διευθυντών η υλοποίηση προγραμμάτων .