Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Κα | 22 Ιουνίου 2015, 19:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι συνθήκες δουλειάς και αμοιβής στην ιδιωτική εκπαίδευση εδώ και χρόνια είναι διαμορφωμένες κάτω από τα επίσημα όρια φτώχιας .Η επίθεση που δέχεται σήμερα το σύνολο των εργαζομένων αναδείχνει ως δραματική την ίδια την επιβίωση τους. Οι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να εργασθούν με πολύ χαμηλότερους μισθούς από αυτούς που προέβλεπαν οι Συλλογικές Συμβάσεις και Διαιτητικές Αποφάσεις και για όσες ώρες επιθυμεί ο εργοδότης. Οι εργαζόμενοι στα φροντιστήρια αντιμετωπίζουν κάθε χρόνο 2- 4 μήνες ανεργίας όπου υποχρεώνονται να ζήσουν με τα πενιχρά χρήματα που τους παρέχει το επίδομα ανεργίας εάν καταφέρουν να συγκεντρώσουν τα απαιτούμενα ένσημα. Την περίοδο της ανεργίας μένουν ανασφάλιστοι και χωρίς ένσημα με αποτέλεσμα η συνταξιοδότησή τους να γίνεται ένα άπιαστο όνειρο. 1. Οχι στην αύξηση των ωρών. Πλήρης απασχόληση θεωρείται η έχουσα ως κατώτερο όριο εργασίας τις 18 ώρες για τους καθηγητές φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών και 21 ώρες για τους καθηγητές Μ.Ε. 2. Οχι στην κατάργηση των διακοπών.Σαν ημέρες αργίας θεωρούνται και οι ημέρες διακοπών των εκπαιδευτηρίων, δηλαδή: 28η Οκτωβρίου, 17η Νοεμβρίου, 2 εβδομάδες διακοπές Χριστουγέννων (23/12-7/1), 30η Ιανουαρίου γιορτή των Τριών Ιεραρχών, Καθαρά Δευτέρα, 25η Μαρτίου, 2 εβδομάδες διακοπές Πάσχα, γιορτή του Αγίου Πνεύματος, καθώς και οι τοπικές αργίες (όπως ορίζονται από τις σχετικές διατάξεις για τα δημόσια σχολεία) 3. Ναι στην διασταύρωση των των ωρολόγιων προγραμμάτων.