Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Δαραής | 22 Ιουνίου 2015, 20:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να διασφαλιστεί ότι η διαδικασία προγραμματισμού, παρακολούθησης και αποτίμησης, που είναι σημαντική για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, δεν κινδυνεύει από εκφυλισμό και συνεπώς να καταλήξει σε μια ανιαρή διαδικασία που θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο όπου θα αντιγράφεται ο προγραμματισμός, η παρακολούθηση και η αποτίμηση του/των προηγούμενου/νων χρόνων με μόνη αλλαγή στα ποσοτικά δεδομένα. Από την άλλη δεν μπορεί να αποτελεί μια γραφειοκρατική και χρονοβόρα διαδικασία. Εκτιμώ ότι για να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και ο ωθητικός χαρακτήρας αυτής της διαδικασίας πρέπει να συμμετέχουν εκτός από τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και αντιπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι θα συνυπογράφουν το σχετικό πρακτικό. Ο Σχολικός Σύμβουλος μπορεί να προσκαλείται κατά τη φάση της διαδικασίας όταν κρίνεται απαραίτητο ή υπάρχουν σοβαρές διαφορές, ενώ θα αποστέλλεται στον ίδιο το "εργαλείο" με τα σχετικά κείμενα προς έγκριση, όπως συμβαίνει και με το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα το οποίο πρέπει να ενταχθεί σε αυτή τη διαδικασία. Χρειάζεται ο προγραμματισμός και η αποτίμηση αλλά και οι τρίμηνες διαμορφωτικού χαρακτήρα αποτιμήσεις που μπορεί να έχουν και αναθεωρητικό χαρακτήρα, να γίνονται με βάση συγκεκριμένα εργαλεία με δείκτες και κριτήρια και να συμπεριλαμβάνονται όλες οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Ο Σχολικός Σύμβουλος πρέπει να φέρει (συν)ευθύνη για το περιεχόμενο και η αποτίμηση να δημοσιοποιείται και στους γονείς σε ειδική εκδήλωση στην οποία θα συμμετέχει και ο Σχολικός Σύμβουλος