Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Β. | 3 Δεκεμβρίου 2009, 10:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ.Υπουργέ, θετική και επιβραβεύσιμη η κίνησή σας για δημόσια διαβούλευση, αρκεί όντως να διαβάσετε προσεκτικά και ένα προς ένα τα σχόλιά μας και όχι να έχετε ήδη αποφασίσει για εμάς πριν από εμάς. 1.Κρατήστε ως έχει το σύστημα διορισμού 60%-40%.Βάση αυτού προγραμματίσαμε τη ζωή μας. Απορρόφηση-διορισμός των ήδη εγγεγραμένων στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων. 2. Μοριοδοτήστε τριτέκνους-πολυτέκνους, αλλά μην τους χαρίζετε θέσεις άλλων!Σίγουρα το να έχει κάποιος μεγάλη οικογένεια χρίζει κοινωνικών και οικονομικών πριμοδοτήσεων και διευκολίνσεων, τι να κάνουμε όμως κι εμείς με ένα ή δύο παιδάκια? Ας δωθούν μόρια προσαύξησης για κάθε παιδί! 3. Να προσμετράται ως προϋπηρεσία και η διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν καταλαβαίνω γιατί μετράει της Σιβιτανειδίου, του ΟΑΕΔ, κ.α. και όχι των στρατιωτικών σχολών, των Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι.Όλα ή τίποτα εκτός σχολείων. 4. Το 100% ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει ότι ο διοριστέος είναι και σωστός δάσκαλος. Εξάλλου το πτυχίο μας, πιστοποιεί ότι έχουν ελεγχθεί ήδη οι γνώσεις μας σε γραπτές και προφορικές εξετάσεις και εργασίες στο Πανεπιστημιο. Γιατί να μπαίνουμε διαρκώς σε διαδικασία εξετάσεων? Κι αν κάποιος πετύχει σε κάποιους ΑΣΕΠ και αποτύχει σε έναν,ξαφνικά θεωρείται ανίκανος και ανίδεος? Το θέμα είναι ο έλεγχος του εκπαιδευτικού στην τάξη για το συμφέρον πραγματικά του μαθητή! 5. Μοριοδοτήστε κάθε επιτυχία σε προηγούμενους ΑΣΕΠ, αφού στηρίζετε τόσο εγκάρδια αυτό το θεσμό. Γιατί να χάνονται μόρια παρελθόντων ετών έτσι? Γιατί να δίνουμε και να ξαναδίνουμε εξετάσεις οι διαρκώς επιτυχόντες? Άλλωστε ορισμένοι κλάδοι δίνουν ελάχιστες θέσεις διορισμού, πχ.ΠΕ11 Γυμναστών. Μια επιτυχία στις πρώτες θέσεις μετά τους διοριστέους, όχι μόνο δε σε διορίζει, αλλά ούτε αναπληρωτής σε δουλεύεις! Θέλετε να μην υπάρχει αδικία? Προτού αλλάξετε το οτιδήποτε ας γίνει έλεγχος στις διευθύνσεις που δέχονται υπεράριθμους, οι οποίοι ουδέποτε δουλεύουν το πλήρες ωράριο για το οποίο προσλήφθηκαν και τα κενά που ήδη υπάρχουν τα καλύπτουν ωρομίσθιοι!Έλεγχος και στις διευθύνσεις που προσλαμβάνουν όχι με το πλήρες 12ωρο αλλά το πολύ με 4ωρα και 6ωρα ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι δουλεύουν χρόνια ατελείωτα και δε συμπληρώνουν τα πολυπόθητα μόρια προϋπηρεσίας για να διοριστούν. Μεταθέσεις και αποσπάσεις ναι, αλλά σε όσους τις έχουν πραγματικά ανάγκη και τις δικαιούνται και όχι εις βάρος των συναδέλφων τους. Δώστε επιτέλους ώρες γυμναστικής στα ολοήμερα νηπιαγωγεία και την τρίτη ώρα γυμναστικής στα σχολεία, όπως είχε προγραμματιστεί αλλά ποτέ υλοποιηθεί. Είμαι πτυχιούχος και μεταπτυχιακή γυμνάστρια, ωρομίσθια από το 2001 και πολλές φορές επιτυχούσα ΑΣΕΠ, αλλά όχι διοριστέα! Έχω οργώσει την Ελλάδα προσφέροντας (από την τσέπη μου στην ουσία, αφού οι μισθοί είναι μισθοί πείνας και ετεροχρονισμένοι)όπως πολλοί συνάδελφοι τις υπηρεσίες μου στην εκπαίδευση και ξαφνικά θέλετε να μου κόψετε τα φτερά? Γιατί? Πότε θα είμαι αρκετά ικανή για εσάς? Μη μας αναστατώνετε άλλο τη ζωή! Φτάνει!