Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Rizos | 22 Ιουνίου 2015, 21:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ και των τεχνολογικών εργαλείων, όπως ο Διαδραστικός πίνακας, γίνεται με αργούς ρυθμούς, ελλοχεύοντας ο κίνδυνος της απαξίωσης και εγκατάλειψης των τεχνολογικών μέσων με ότι αυτό συνεπάγεται. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη στελέχωση των Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με επιστημονικό εκπαιδευτικό προσωπικό που θα λειτουργεί παρεμβατικά, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους, στις σχολικές μονάδες δημιουργώντας τα κατάλληλα "κύτταρα" σε κάθε σχολείο. Επιστημονικές ομάδες με εξειδικευμένη και συνδυαστική γνώση ( Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία, Νέες Τεχνολογίες) θα πρέπει να πλαισιώνουν κάθε διεύθυνση και στη συνέχεια να "διαχέουν" αυτή τη γνώση στις σχολικές μονάδες με διδασκαλίες και σεμινάρια. Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ενδιάμεσα και στο τέλος της χρονιάς θα παρουσιάζουν τις καλές πρακτικές που δημιούργησαν σε ημερίδες και συνέδρια.