Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Μαζάνη | 3 Δεκεμβρίου 2009, 10:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Διαμαντοπούλου, Αφορμή για την επιστολή μου αυτή, στάθηκε το γεγονός οτι εδώ και κάποια χρόνια επισημαίνω μια έλλειψη σχετικά με την εγκύκλιο πρόσληψης εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Ανήκώ στην κατηγορία εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής και εργάζομαι ως αναπληρώτρια εδώ και 2 χρόνια σε ειδικά σχολεία. Επίσης είμαι αδελφός και κηδεμόνας ατόμου με αναπηρία 67% και άνω. Στην εγύκλιο που αφορά στην ένταξη μας στους πίνακες ειδικής αγωγής, δεν μοριοδοτείται ο αδελφός ή ο κηδεμόνας ατόμου με αναπηρία, σε αντίθεση με την εγκύκλιο για το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό όπου αναφέρεται το εξής : » Οι υποψήφιοι που είναι γονείς παιδιών με αναπηρία ή έχουν αδέλφια με αναπηρία 67 % και άνω δύο (2) μονάδες». Στην δική μας εγκύκλιο μοριοδοτείται μόνο ο γονέας ατόμου με αναπηρία 67% και άνω (και όχι ο αδελφός αλλά ούτε και ο κηδεμόνας). Πρόκειται για μια άδικη μεταχείρηση ή ενδεχομένως και έλλειψη σχετικά με τις δυο εγκυκλίους, αν σκεφτείτε οτι και οι δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών εργαζόμαστε σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Σας ευχαριστώ θερμά.