Έχω κουραστεί να διαβάζω για το πόσο φοβερές είναι οι σπουδές στο Πολυτεχνείο. Η παραπληροφόρηση καλά κρατεί. Είναι 10 εξάμηνα, εκ των οποίων το 10ο είναι για διπλωματική. Και ας μου πει κάποιος που δε πήρε 10. Το 9ο εξάμηνο έχει μόλις τρία μαθήματα (9 ώρες την εβδομάδα στους ΗΜΜΥ). Επίσης τι επιπέδου Μάστερ και ανοησίες. Αφού όλα αυτά τα μαθήματα της Ροής δεν (αρν) τα έχουν διδαχτεί ξανά οι φοιτητές. Άρα πως είναι επιπέδου μάστερ;
Επίσης με κουράζει να ακούω για τις βάσεις εισαγωγής του Πολυτεχνείου σε σχέση με τα ΤΕΙ. Πώς να μην είναι οι βάσεις των ΤΕΙ στον πάτο, αφού η πολιτεία και το ΤΕΕ τα έχουν απαξιώσει πλήρως.
Κύριε Μπαλτά, ήμαρτον!!! Προτεραιοποιείστε τις διαρθρωτικές αλλαγές που έχει ανάγκη η Ανώτατη Εκπαίδευση και αφήστε τη λογική της συντεχνίας. Ήρθατε ως Υπουργός Παιδείας στην Κυβέρνηση και όχι Υπουργός ΕΜΠ;
Σέβομαι τις σπουδές στο Πολυτεχνείο. Όμως όποια συζήτηση για ΜΑΣΤΕΡοποίηση των πτυχίων τους, δεν προέχει σε καμία περίπτωση. Κοιτάξτε τους αποφοίτους των ΤΕΙ. Στο πρόγραμμά σας το είχατε ταμπέλα!!! Που είναι τώρα;
Στο εν λόγω Σχέδιο, δεν γίνεται κουβέντα για το καθεστώς των ΤΕΙ σε σχέση με τα Πανεπιστήμια. Εφόσον τα ΑΕΙ περιλαμβάνουν δύο ΙΔΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ πυλώνες (Πανεπιστήμια, ΤΕΙ) τότε θα πρέπει να εξομαλυνθούν όποιες διαφοροποιήσεις σε μισθολόγιο ΔΥ και να υπάρξει μία κατηγορία ΑΕ (Ανώτατης Εκπαίδευσης) για τους νυν ΠΕ/ΤΕ. Σήμερα ένας πτυχιούχος ΤΕΙ με Μάστερ και PhD, θεωρείται ακόμη κατηγορίας ΤΕ!! Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά.
Έχετε τώρα τη δυνατότητα να εξορθολογήσετε την κατάσταση στην Ανώτατη Εκπαίδευση και στο Δημόσιο (θεωρώντας ότι ο Ιδιωτικός Τομέας έχει ανταποκριθεί θετικά εδώ και χρόνια).
Η Ανώτατη Εκπαίδευση έχει ανάγκη εκχώρησης ξεκάθαρων Επαγγελματικών Δικαιωμάτων και αναφέρομαι κυρίως στα ΤΕΙ.
Έχω κουραστεί να διαβάζω για το πόσο φοβερές είναι οι σπουδές στο Πολυτεχνείο. Η παραπληροφόρηση καλά κρατεί. Είναι 10 εξάμηνα, εκ των οποίων το 10ο είναι για διπλωματική. Και ας μου πει κάποιος που δε πήρε 10. Το 9ο εξάμηνο έχει μόλις τρία μαθήματα (9 ώρες την εβδομάδα στους ΗΜΜΥ). Επίσης τι επιπέδου Μάστερ και ανοησίες. Αφού όλα αυτά τα μαθήματα της Ροής δεν (αρν) τα έχουν διδαχτεί ξανά οι φοιτητές. Άρα πως είναι επιπέδου μάστερ; Επίσης με κουράζει να ακούω για τις βάσεις εισαγωγής του Πολυτεχνείου σε σχέση με τα ΤΕΙ. Πώς να μην είναι οι βάσεις των ΤΕΙ στον πάτο, αφού η πολιτεία και το ΤΕΕ τα έχουν απαξιώσει πλήρως. Κύριε Μπαλτά, ήμαρτον!!! Προτεραιοποιείστε τις διαρθρωτικές αλλαγές που έχει ανάγκη η Ανώτατη Εκπαίδευση και αφήστε τη λογική της συντεχνίας. Ήρθατε ως Υπουργός Παιδείας στην Κυβέρνηση και όχι Υπουργός ΕΜΠ; Σέβομαι τις σπουδές στο Πολυτεχνείο. Όμως όποια συζήτηση για ΜΑΣΤΕΡοποίηση των πτυχίων τους, δεν προέχει σε καμία περίπτωση. Κοιτάξτε τους αποφοίτους των ΤΕΙ. Στο πρόγραμμά σας το είχατε ταμπέλα!!! Που είναι τώρα; Στο εν λόγω Σχέδιο, δεν γίνεται κουβέντα για το καθεστώς των ΤΕΙ σε σχέση με τα Πανεπιστήμια. Εφόσον τα ΑΕΙ περιλαμβάνουν δύο ΙΔΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ πυλώνες (Πανεπιστήμια, ΤΕΙ) τότε θα πρέπει να εξομαλυνθούν όποιες διαφοροποιήσεις σε μισθολόγιο ΔΥ και να υπάρξει μία κατηγορία ΑΕ (Ανώτατης Εκπαίδευσης) για τους νυν ΠΕ/ΤΕ. Σήμερα ένας πτυχιούχος ΤΕΙ με Μάστερ και PhD, θεωρείται ακόμη κατηγορίας ΤΕ!! Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά. Έχετε τώρα τη δυνατότητα να εξορθολογήσετε την κατάσταση στην Ανώτατη Εκπαίδευση και στο Δημόσιο (θεωρώντας ότι ο Ιδιωτικός Τομέας έχει ανταποκριθεί θετικά εδώ και χρόνια). Η Ανώτατη Εκπαίδευση έχει ανάγκη εκχώρησης ξεκάθαρων Επαγγελματικών Δικαιωμάτων και αναφέρομαι κυρίως στα ΤΕΙ.