Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Κα | 22 Ιουνίου 2015, 21:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διερωτώμαι άραγε κάποιοι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων δεν έχουν δική τους άποψη και αναρτούν όλη το ίδιο κείμενο; Πόσες φορές ακόμη θα αναρτηθεί; Από το κείμενο αυτο συνάγεται το συμπέρασμα ότι η εργοδοσία δε θεωρεί τις 21 ώρες διδασκαλίας πλήρη απασχόληση αλλά μερική. Όμως για δεκαετίες, οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας (ΣΣΕ) καθόριζαν την πλήρη απασχόληση των καθηγητών στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών στις 18 ώρες, τρεις ώρες λιγότερες απ’ ότι προτείνεται στο Πολυνομοσχέδιο και για τους καθηγητές στα Φροντιστήρια Μ.Ε 21. Αυτό υπέγραφε και το ίδιο το PALSO μέχρι και το 2011 (Διαιτητική Απόφαση 5/2011 Π.Κ. 3/14.02.2011, Πηγή ΟΜΕΔ). Τώρα γιατί κάνουν ότι δε θυμούνται; Και αν δε θεωρούνται οι 21 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα πλήρης απασχόληση τότε πόσες πρέπει να θεωρηθούν; Οι 40 ώρες των εργατοϋπαλλήλων; Αν ναι, ας μας απαντήσει το PALSO ποιος εκπαιδευτικός σε ποια βαθμίδα εκπαίδευσης, από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια, σε ποιο μέρος του κόσμου διδάσκει για οκτώ ώρες την ημέρα προκειμένου να έχει πλήρη ασφάλιση; Κανένας. Επιπλέον, όσοι έχουν σχέση με την εκπαίδευση γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι καθηγητές στα ΚΞΓ εργάζονται ώρες κατά τις οποίες δε βρίσκονται στο χώρο εργασίας. Προετοιμάζονται για τα μαθήματά τους, γράφουν σημειώσεις, διορθώνουν σε καθημερινή βάση τεστ, εκθέσεις και διαγωνίσματα. Αυτά είναι πράγματα γνωστά και αυτονόητα για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαίδευση. Η ευαισθησία τους να δεχτούν την παράγραφο 3.3, έγκειται στον έλεγχο και την επιβολή κυρώσεων. Μέχρι τώρα, οι εργοδότες ήταν υποχρεωμένοι να καταθέτουν μόνο τις συμβάσεις εργασίας των καθηγητών στο ΣΕΠΕ. Αν υπήρχαν αδήλωτες ώρες εργασίας αυτό θα μπορούσε να ελεγχθεί μόνο κατόπιν καταγγελίας από τον εργαζόμενο. Δεδομένης της υψηλής ανεργίας και της εργασιακής επισφάλειας αυτό, όπως το γνωρίζουν, γίνεται σπάνια. Τώρα, όμως, πρέπει να δηλώνονται και τα τμήματα, ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα, ο διδάσκων καθηγητής και το εβδομαδιαίο πρόγραμμά στις αρμόδιες ΔΔΕ. Έτσι, σε περίπτωση αδήλωτων ωρών με μια απλή διασταύρωση στοιχείων μεταξύ ΣΕΠΕ και ΔΔΕ, αυτό θα προέκυπτε αμέσως αφού θα εμφανίζονταν τμήματα χωρίς διδάσκοντα.