Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΚΑΠΝΙΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | 25 Νοεμβρίου 2009, 19:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλοι όσοι διατυπώνουν την άποψή τους σε αυτή τη δημόσια διαβούλευση γράφουν την προσωπική τους ιστορία η οποία λίγο πολύ επαναλαμβάνεται. Αυτό όμως που ελπίζω να μη γίνει είναι να προσπεράσετε την κάθε ιστορία. Μην ξεχνάτε ότι καθένας που γράφει είναι ένας άνθρωπος σαν κι εσάς και έχει την προσωπική του ιστορία και την αγωνία να ζησει ο ίδιος και η οικογένειά του όπως οπωσδήποτε κάνετε κι εσείς. Φυσικά ο τρόπος με τον οποίο παλεύει έχει πολύ μεγάλη σημασία. Η δημόσια διαβούλευση είναι ένα πολύ θετικό βήμα και δείγμα της καλόπιστης διάθεσής σας. Ελπίζω να είναι και α π ό δ ε ι ξ η αυτής. Είμαι πτυχιούχος φιλόλογος από το 2003. Για να σας πω την αλήθεια δεν πίστευα ότι θα κατάφερνα να διοριστώ λόγω της πληθώρας των φιλολόγων. Με την αποφοίτησή μου, άρχισα να δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα και να έχω ένα σεβαστό εισόδημα. Η ποιότητα της ζωής μου όμως δεν ήταν καλή. Διάβασα λοιπόν για τον ΑΣΕΠ. Πέτυχα και για λίγο δεν διορίστηκα το 2005. Παράλληλα με τη δουλειά μου και με εξαντλητικούς ρυθμούς, τους οποίους δεν μπαίνω στη διαδικασία να αναλύσω γιατί ίσως φανώ γραφική, διάβασα και ξαναπέτυχα το 2007. Κλήθηκα ως ωρομίσθια και μπορούσα να δουλεύω και σε φροντιστήριο για να ζήσω. Τη χρονιά 2008-9 προσλήφθηκα αναπληρώτρια. Η ζωή μου άλλαξε πορεία. Άλλαξα τόπο διαμονής, άφησα τη δουλειά μου , τα μαθήματά μου και είπα "φεύγω για καλό". Προγραμμάτισα τη ζωή μου με βάση τη δουλειά στο δημόσιο σχολείο. Και μην μου πείτε ότι δεν μου υποσχέθηκε κανείς θέση. Ως τώρα αναπλήρωση σήμαινε διορισμός. Και έρχεται η φετινή χρονιά και με βρίσκει ωρομίσθια καθώς πρώτον δεν πέρασα ξανά από τη ψυχοφθόρα διαδικασία του ΑΣΕΠ γιατί δεν το άντεχα (ο διαγωνισμός για τους φιλολόγους δεν είναι καθόλου απλό θέμα)και δεύτερον βρέθηκα πίσω στον πίνακα λόγω της εισόδου των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ. Έχω μηδενικό εισόδημα για την ώρα, έχασα την επαφή μου με τα μαθήματα, δεν μου επιτρέπεται να δουλέψω σε φροντιστήριο... Δεν θα προβώ σε σχετλιασμούς. Ζητώ να αναγνωρίσετε την κ α θ α ρ ή προσπάθειά μου να ενταχθώ στο χώρο της εκπαίδευσης. Δέχομαι να με αξιολογήσετε αφού όμως πρώτα με επιμορφώσετε καταλλήλως. Για εμάς δεν υπάρχει άλλη επαγγελματική διέξοδος πέρα από το σχολείο. Και για μένα δεν είναι η έσχατη λύση. Είναι το επάγγελμα που με γεμίζει και το αγαπώ. Π α ρ α κ α λ ώ μην με κάνετε να μετανιώσω για το επάγγελμα που διάλεξα να ακολουθήσω. Ίσως να λέτε διαβάζοντας ότι δεν έχω να προτείνω κάτι για να αλλάξει η κατάσταση. Ζητώ να βρεθεί η χρυσή τομή που δεν θα αδικήσει και δεν θα καταστρέψει τη ζωή κανενός.Θεωρώ ότι μπορεί να βρεθεί αλλά ίσως χρειάζεται περισσότερο χρόνο και μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο...Ένα πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσετε την προσπάθεια αυτών που πάλεψαν κ α θ α ρ ά. Ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο που μου διαθέσατε.