Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Rizos | 22 Ιουνίου 2015, 21:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταγράφεται τελευταία, σε πολλές σχολικές μονάδες, η απαξίωση του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού και επιστήμονα από γονείς οι οποίοι αμφισβητούν την κρίση τους σε θέματα παιδαγωγικά, αξιολόγησης, διοίκησης κ.λπ. Πολλές φορές για να απαξιώσουν τον σύλλογο διδασκόντων, τον Δ/ντη ή ατομικά τον κάθε εκπαιδευτικό καταφεύγουν σε καταγγελίες. Στη συνέχεια ένα πλήθος από εκπαιδευτικούς εμπλέκεται στη διαδικασία της καταγγελίας χάνοντας χρόνο και διάθεση. Ένας σημαντικός λόγος που οι γονείς εύκολα καταγγέλλουν είναι γιατί γνωρίζουν πώς δεν υπάρχουν επιπτώσεις. Πολλές φορές και οι μαθητές οικειοποιούνται αυτή τη συμπεριφορά και αποκτούν παραβατική συμπεριφορά η οποία μερικές φορές είναι μη αντιμετωπίσιμη. Θα πρέπει να εξεταστεί ένα πλαίσιο κανονισμών και μέτρων που όταν παραβιάζονται θα υπάρχουν επιπτώσεις και συνέπειες ανάλογα με την ηλικία - τάξη. ( ειδικά για τους μαθητές των μεγάλων τάξεων θα μπορούσε να ισχύσει η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος χωρίς την έγκριση του γονέα και εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν ή η απομάκρυνση από τη σχολική μονάδα.)