Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Π. | 22 Ιουνίου 2015, 22:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια πρόταση που αφορά το σύστημα διορισμών, πάνω στην πρόταση που κατατέθηκε απ΄το υπουργείο στην επιτροπή διορισμών. Θεωρώ ότι αν εφαρμοστεί αυτό το σύστημα διορισμών το οποίο αναφέρει ότι η κατάταξη γίνεται με το άθροισμα ολόκληρου του γραπτού βαθμού του ΑΣΕΠ του 2008(εφόσον ήταν πάνω από τη βάση) και ολόκληρης της προϋπηρεσίας(μήνας και μόριο), θα πρέπει να διορθωθεί τουλάχιστον στο εξής: Μπορεί να δίνει τη βαθμολογική βάση (55) στους επιτυχόντες προηγούμενων ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να μην εξισώνονται με τους αποτυχόντες ή τους μη συμμετέχοντες. Με τη βαθμολογική βάση και μόνο ξεπερνιέται και ο νομικός σκόπελος της σύγκρισης βαθμών μεταξύ διαφορετικών ΑΣΕΠ, ενώ ταυτόχρονα οι παλαιότεροι επιτυχόντες δεν προτάσσονται των επιτυχόντων του 2008 (αφού η επιτυχία τους είναι παλαιότερη). Επίσης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, αν και προσλήφθηκαν με διαφορετικά κριτήρια από τις προσλήψεις στη δημόσια εκπαίδευση και τίθεται θέμα ισονομίας, θα πρέπει τουλάχιστον να τηρηθεί αυτό που ίσχυε, ότι δηλαδή θα πρέπει να διατελέσουν 2 χρόνια αναπληρωτές πριν η προϋπηρεσία τους προσμετρηθεί για μόνιμο διορισμό. Όσον αφορά τους πίνακες αναπληρωτών, θεωρώ ότι ορθά δε μετρούν ως διπλά τα μόρια προϋπηρεσίας από δυσπρόσιτα σχολεία από το 2010-2014, αφού όταν γινόταν οι αιτήσεις ο καθένας γνώριζε ότι κάτι τέτοιο δεν ίσχυε (σύμφωνα με τον 3848). Θεωρώ επίσης σωστή τη μη προσμέτρηση των μορίων της ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης, γιατί με αυτό τον τρόπο προϋπηρεσία αποκτηθείσα στον ένα πίνακα μεταφέρεται στον άλλο προκαλώντας ανακατατάξεις στην σειρά των αναπληρωτών. Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία να προσμετράται στον πίνακα της δομής που προσφέρθηκε (όπως συμβαίνει και με αυτή της γενικής εκπαίδευσης).