Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΕΙΝΗ | 22 Ιουνίου 2015, 22:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι υπουργοί, το πολυπόθητο πολυνομοσχέδιο που πολύ καιρό τώρα αναμέναμε για να μας σώσει από τα ¨κακώς κείμενα¨ των προηγούμενων κυβερνήσεων έφτασε, αλλά δυστυχώς όχι μόνο για να διορθώσει προηγούμενα λάθη.. Αλλά να μας ταράξει με νέες αλλαγές. Έχοντας ήδη βιώσει τις επιτυχείς εξετάσεις σε τρεις διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και την ψυχοφθόρα διαδικασία της αναμονής και τοποθέτησης, την τελευταία στιγμή πάντα (είτε αυτό ήταν στην αρχή είτε στην μέση της χρονιάς) για έξι συνεχείς χρονιές. Φυσικά σε διαφορετικά μέρη ανά την Ελλάδα , όπως το μεγαλύτερο ποσοστό των αναπληρωτών. Ανακοινώνεται λοιπόν, ότι δύο από αυτές τις χρονιές τα μόρια μας δεν θα προσμετρηθούν. Και μέχρι να αναρτηθεί σήμερα το πολυνομοσχέδιο και να δούμε εγγράφως ότι κάτι τέτοιο τελικά δεν πρόκειται να ισχύσει, αγωνιούμε. Συνεχίζουμε να αγωνιούμε όταν μαθαίνουμε ότι ίσως οι αναπληρωτές που μέχρι τώρα είχαν επιλέξει να δουλεύουν στην ειδική αγωγή, πολλοί από τους οποίους δεν το κάνανε επειδή θέλανε να αφιερωθούν στην ειδική αγωγή αλλά: είτε γιατί δεν είχαν δώσει ΑΣΕΠ είτε γιατί ήταν σε χαμηλή θέση στον πίνακα του ΑΣΕΠ (κάτι που θα σημαίνει ότι δεν είχαν καμμιά πιθανότητα να εργαστούν). Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή. Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνω κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου» Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή για να διοριστούν. Η εφαρμογή αυτής της πρότασης προκαλεί νέα πληθώρα αντιδράσεων στην εκπαιδευτική κοινότητα και ιδίως σε εμάς τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που το εργασιακό μέλλον μας θα είναι αβέβαιο.