Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη ΡΕΝΑ ΣΤΕΙΑΚΑΚΗ | 22 Ιουνίου 2015, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, είμαι καταρτιζόμενη στις δομές των ΔΙΕΚ στην ειδικότητα του ΦΥΛΑΚΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ. Αντιπαρέρχομαι τις σοβαρότατες ελλείψεις σε κτιριακές και υλικές υποδομές (άλλωστε εξάρχής συνεργαστήκαμε με τη διεύθυνση αποδεχόμενοι τη μετακίνηση της ειδικότητάς μας 25 χλμ πέραν της προβλεπόμενης τοποθεσίας με την αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση που αυτό συνεπάγεται) μια που το ανθρώπινο δυναμικό τόσο απο τη πλευρά των εκπαιδευτών όσο και απο τους σπουδαστές του ΔΙΕΚ Γουρνών κινείται με γνώμονα την επιτυχή κατάρτιση και ολοκλήρωση των σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο της επιλογής μας. Το γεγονός ότι είμαστε διαλλακτικοί και συνεγάσιμοι ,λαμβάνοντας υπ'όψην μας τις αντικειμενικές δυσκολίες που είναι απότοκο της οικονομικής δυσπραγίας των ημερών δεν μας καθιστά αυτομάτως άβουλα και ανίκανα προς αντίδραση όντα , όταν με δογματικό τρόπο επιχειρείται να επιβληθεί η άδικη & παντελώς ανεφάρμοστη προυπόθεση της ολοκλήρωσης 5ου εξαμήνου σπουδών με τη μορφή της πρακτικής άσκησης για το δικαίωμα στη πρόσβαση των εξετάσεων πιστοποίησης .Το γεγονός της αντικειμενικής αδυναμίας εκ μέρους του φορέα στον οποίο υπαγόμαστε,να εξασφαλίσει τις προβλεπόμενες εκ του νόμου προυποθέσεις για πρακτική άσκηση για το σύνολο των σπουδαστών που δεν διαθέτουν την επαρκή προυπηρεσία καθιστά την πολιτεία και το υπουργείο αφερέγγυους και υπόλογους για τη καταπάτηση της ισονομίας και της ισοπολιτείας που διέπουν κάθε ευνομούμενο δημοκρατικό κράτος. Η διαμόρφωση διχαστικών πλαισίων με σπουδαστές δύο κατηγοριών που ενώ πληρούν όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για να ασκήσουν το δικαίωμα στην πιστοποίηση των γνώσεων που κατέχουν, με μοναδικό κριτήριο την πρότερη εργασιακή εμεπιρία στο αντικείμενο των σπουδών συνιστά αθέμιτη άσκηση πολτικής διακρίσεων.Σε τελική ανάγνωση, ας είχε θεσπιστεί ως βασική προυπόθεση για την όποια εισαγωγή στην αντίστοιχη επιλεγόμενη σχολή εφ' όσον το θεωρείτε βαρύνουσας σημασίας προσόν . Γι αυτούς τους λόγους αιτούμαι την άμεση κατάργηση της άδικης αυτής διάταξης που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση με το νόμο 4264 παράγραφος 7 του άρθρου 23 και επιστροφή στο ότι ίσχυε από την έναρξη λειτουργίας των ΔΙΕΚ όπου η πρακτική άσκηση ήταν προαιρετικής φύσης. Ευχαριστώ