Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΛΗ | 22 Ιουνίου 2015, 23:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρείται τις τελευταίες μέρες μια στοχευμένη επίθεση από μικρές και μεμονωμένες ομάδες σε βάρος των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής, οι οποίοι αμφισβητούν τις θέσεις της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, προβάλλοντας το «σεμινάριο» 400 ωρών στην ειδική, το οποίο πληρώθηκε αδρά για να αποκτηθεί, καθώς επίσης και μεταπτυχιακά αμφιβόλου αξίας, τα οποία αποκτήθηκαν στην αλλοδαπή με ελάχιστες παρουσίες και στις περισσότερες των περιπτώσεων χωρίς γλωσσική επάρκεια, ως επιτεύγματα εκπαιδευτικών που επιδιώκουν τη συνεχή επιμόρφωση. Μάλιστα έχουν φθάσει στο σημείο να αμφισβητούν και υποτιμούν ακόμη και το θεσμό του ΑΣΕΠ, εθελοτυφλώντας μπροστά στα επαγγελματικά προσόντα των συναδέλφων γενικής αγωγής. Γνωστοποιούμε λοιπόν ότι όλα αυτά τα χρόνια οι συνάδελφοι γενικής αγωγής όχι μόνο έχουν αποκτήσει σημαντική εργασιακή εμπειρία και προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης, αλλά έχουν κατορθώσει να παρακολουθήσουν επιτυχώς απαιτητικά προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών με παρουσίες, εργασίες και πρακτική άσκηση, συμμετοχή σε συνέδρια με παρουσιάσεις, αλλά και διδακτορικά διπλώματα, με παρουσίες και αναγνώριση εντός και εκτός Ελλάδος. Για όλη αυτή την προσπάθεια καταβάλουν όλα αυτά τα χρόνια, όχι μόνο κόπο και χρόνο, αλλά αφιερώνουν και τη ζωή τους για τη διαρκή βελτιστοποίηση των ικανοτήτων τους που έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας. Αντιθέτως βλέπουμε με περισσή ευχαρίστηση ότι υπάρχει η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα με την οποία συμφωνεί η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων. Η ρύθμιση αυτή προβλέπει την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας για τα έτη 2010-2014, κατά τα οποία οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και όλοι γνώριζαν ότι οι υπηρετώντας στις δυσπρόσιτες περιοχές ΔΕΝ θα έχουν διπλασιασμό στη μοριοδότησή τους στον πίνακα αναπληρωτών. Καταλήγοντας καταδικάζουμε τη στοχευμένη προσπάθεια για την πρόταξη μεμονωμένων συμφερόντων που θίγουν τον κλάδο των εκπαιδευτικών οδηγώντας στην ανεργία τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν μέχρι τώρα στη γενική. Αλήθεια, σκέφτηκε το Υπουργείο Παιδείας αν όλοι αυτοί που μέχρι τώρα υπηρετούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής ,του χρόνου που θα προσληφθούν από τους πίνακες Γενικής, καθώς τα μόρια τους θα προσμετρούνται και στους δύο πίνακες, πως και από ποιους θα στελεχωθεί η Ειδική Αγωγή; Από αναπληρωτές Γενικής Αγωγής με μηδενική εμπειρία στην Ειδική; Ζητάμε Δικαιοσύνη και αξιοκρατία ώστε να αποκατασταθεί η κατάφορη αδικία που οργανωμένα συντελείται.