Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σιδηρόπουλος Νίκος | 3 Δεκεμβρίου 2009, 10:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Διαμαντοπούλου για τον διορισμό στο δημόσιο πιστεύω ότι πρέπει να έχει κανείς υπόψην του τα εξής: 1. Μοριοδότηση της προυπηρεσίας 2. Μοριοδότηση μεταπτυχιακών σπουδών. Οι μεταπτυχιακές σπουδές αποτελούν στοιχείο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και αποκτώνται με προσωπικό μεράκι και αγάπη από τους εκπαιδευτικούς για την δουλειά τους. Αποτελούν τις περισσότερες φορές και μια μεγάλη οικονομική επιβάρυνση. 3. Μοριοδότηση επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. 4. Μοριοδότηση κοινωνικών ιδιοτήτων. Η τριτεκνία και η πολυτεκνία αποτελούν ένα κοινωνικό χαρακτηριστικό που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη για το διορισμό στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. 5.Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου εφόσον αυτή συνοδεύεται από προυπηρεσία στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Τέλος θα ήθελα να παρατηρήσω ότι κανένα από τα προηγούμενα δεν αποτελεί από μόνο του πανάκεια για τον διορισμό, ούτε και στοιχειοθετεί ενα δίκαιο σύστημα αξιολόγησης. Είναι προφανές ότι στα προηγούμενα πρέπει να υπάρχει ενας συντελεστής βαρύτητας,μεγαλύτερος για παράδειγμα στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ο διαγωνισμός όμως του ΑΣΕΠ από μόνος δεν μπορεί να αποτελέσει ενα δίκαιο κριτήριο για τον διορισμό, για ευνόητους λόγους, είναι απλά ένας διαγωνισμός!