Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιώτα Γκρήτζαλη | 3 Δεκεμβρίου 2009, 10:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ναι σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ αλλά με test γενικών γνώσεων - δεξιοτήτων και ψυχομετρικών tests(για δασκάλους πρόκειται). Έτσι μπορούν να συμμετέχουν όλοι και περισσότερες φορές αν χρειαστεί, χωρίς επιπλέον παπαγαλία και χρυσοπληρωμένες σημειώσεις φροντιστηρίων. Τα πανεπιστήμια πρέπει να βγάζουν τους δασκάλους μας και όχι η παπαγαλία των σημειώσεων των φροντιστηρίων...(Σε πρόσφατο διαγωνισμό, στα παιδαγωγικά μπήκε έκθεση, γιατί η "καθηγητική" σχολή που έβαλε τα θέματα δεν διδάσκει παιδαγωγική...) Καλώς - κακώς αυτούς τους επιστήμονες βγάζουν τα ΑΕΙ μας και τους πιστοποίησαν με την αποφοίτησή τους απ' αυτά.Αν θέλουμε να τους κάνουμε και εκπαιδευτικούς ας τους εκπαιδεύσουμε με υποχρεωτική ετήσια επιμόρφωση πριν μπουν στην τάξη, αλλά και κατά τη θητεία τους. Ναι στο συνυπολογισμό βαθμολογίας αποτελεσμάτων διαγωνισμών, προϋπηρεσίας και οικογενειακής κατάστασης όπως ισχύει για όλες τις προσλήψεις στο δημόσιο. Δεν μπορεί να επέχει το σχολείο θέση οικογενειακού επιδόματος. Ναι στη διεκδίκηση συγκεκριμένων αριθμητικά και γεωγραφικά θέσεων.