Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 23 Ιουνίου 2015, 00:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένας ακόμα απαράδεκτος νόμος ξεπρόβαλε.. άδικος και αντισυνταγματικός πετάχτηκε από το πουθενά για διχάσει ακόμα περισσότερο τους «εκπαιδευτικούς» . *Απαράδεχτη η μη προσμέτρηση μορίων και στους δύο πίνακες. Όταν κύριοι χρειαστήκατε εκπαιδευτικό προσωπικό κάποιοι έσπευσαν και παρακολούθησαν τα σεμινάριά σας… λεφτά! .. τα κόψατε (και καλά κάνατε), θεωρώντας τα πολύ σωστά μη επαρκή ώστε να δώσουν σε έναν εκπαιδευτικό τις απαιτούμενες γνώσεις ώστε να στελεχώσει την ειδική αγωγή . Είπατε τότε .. «μόνο άτομα άξια..» άτομα που προέρχονται από πανεπιστημιακή εκπαίδευση (Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδακτορικά ) .. λεφτά;!;!; Τώρα ξαφνικά βάζετε αυτά τα άξια επαίνου άτομα, τα οποία έσπευσαν να μαζέψουν παραπάνω γνώση (ΕΞΕΙΔΊΚΕΥΣΗ) πέραν του εκπαιδευτικού προπτυχιακού τίτλου που κατείχαν, να διαλέξουν σε ποιον πίνακα θέλουν να βρίσκονται.. στου προπτυχιακού; ή στης εξειδίκευσης; Και όλα αυτά για έναν ευαίσθητο τομέα, τον τομέα της ειδικής αγωγής.. *Εάν κάποιος είναι ικανός να διδάσκει στην ειδική αγωγή γιατί να μην είναι ικανός να διδάσκει και στην γενική; .. και επειδή κάποιοι θα πούνε πως μόνο οι κάτοχοι προπτυχιακού τίτλου ειδικής αγωγής είναι ικανοί να στελεχώσουν τον συγκεκριμένο κλάδο, το υπουργείο θα μπορούσε να κάνει έναν Διαγωνισμό ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής που να συμπεριλαμβάνει προπτυχιακά – μεταπτυχιακά – διδακτορικά ..Αλλά μάλλον κάποια συμφέροντα δεν εξυπηρετούνται έτσι.. συν τις αντιδράσεις των αποτυχόντων. *Δεν θα μετρήσουν τα μόρια 2010-2014 .. αλήθεια ;;; «βάση απόφαση προηγούμενης κυβέρνησης» και το 2014-15 γιατί να μετρήσουν; Καλό θα ήταν ή κυβέρνηση και να δώσει τα μόρια που οφείλει στους εκπαιδευτικούς που δουλέψαν ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ … που ότι μισθό παίρνανε τον δίνανε για τα προς το ζην. *Όχι έξτρα μόρια στα δυσπρόσιτα .. ΟΚ.. αλλά όχι και να κοπούν αναδρομικά. Από του χρόνου ας μην μετράνε.. και να δούμε πόσοι εκπαιδευτικοί θα δηλώσουν αυτά τα μέρη.. Αλλά τότε θα βγείτε στα MME και θα λέτε « Υπάρχουν 400 σχολεία χωρίς δασκάλους.. γιατί ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ δεν θέλουν να εργαστούν σε αυτά» .. ωραία ιδέα σας έδωσα τώρα έ; *Και αναρωτιέμαι .. τα έξτρα μόρια στα δυσπρόσιτα δεν είναι σωστό κριτήριο μονιμοποίησης ή εποχιακής εργασίας (αναπληρωτής) .. ΕΝΩ τα μόρια από προηγούμενους ΑΣΕΠ.. που κουβαλάνε κάποιοι που δεν κατάφεραν να εργασθούν ακόμα και μετά από 3 διαγωνισμούς , είναι ένα πολύ δίκαιο κριτήριο! ΑΔΙΚΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ! *Και μια και μιλάμε για αδικίες.. εάν τα παραπάνω κοπούν.. τα μόρια του γάμου και των τέκνων και γενικότερα τον ειδικών κατηγοριών, τι είναι δίκαια; Είμαι παντρεμένος , έχω τρία παιδιά, είμαι νεφροπαθής , έχω δώσει 2 φορές ΑΣΕΠ , έχω μηδενική προϋπηρεσία .. παρόλα αυτά το σύστημα με κάνει ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ από τους υπόλοιπους … αφήστε κατά μέρους τα μόρια των εκπαιδευτικών που με τόσο κόπο μάζεψαν. *Τέλος, τι πάει να πει πως ο Υπουργός θα κρίνει το ποσοστό προσλήψεων ειδικής από τους πίνακες με μεταπτυχιακούς – διδακτορικούς τίτλους;;;; .. Καλό θα είναι να ορίσετε ΤΩΡΑ το ποσοστό αυτό .. 10- 20 – 30% .. Πρέπει να σταματήσετε να εξαπατάτε τους εκπαιδευτικούς! Δεν γίνεται να τους χρησιμοποιείτε μόνο όταν και όπου σας συμφέρει σήμερα 30%.. σε 2 χρόνια 15% σε 5 χρόνια .. 2% από τους πίνακες μεταπτυχιακών – διδακτορικών.